Stakkels lille Tino :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Giraffen

Eeej mit hjerte ku slet ikke bære han bare stod og kiggede på sin døde fugl

Vi har selv fugle og de kan altså godt komme til at betyde rigtig meget så kan da slet ikke forestille mig hvordan sådan en lille dreng kan knytte sig til sit lille fjerede kæledyr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

oerbaek

Line1987 skriver:

Vi har selv fugle og de kan altså godt komme til at betyde rigtig meget så kan da slet ikke forestille mig hvordan sådan en lille dreng kan knytte sig til sit lille fjerede kæledyr.

jeg kan slet ikke forstå at han skulle med hen og se det brændte hus...

Og ja hvor det dog skær i hjertet at han skal stå der og se på den lille fugl...

Anmeld

24. november 2010

Loa

Line1987 skriver:

Hehe tør jeg kommentere, DUM trådene efter/under programmerne, har jo tendens til at få hug, fordi de bliver oprettet hver uge......

Men syntes da godt nok det er lidt synd den lille dreng bare står og siger "se moar" og peger på fuglen, mens MS bare spurgter rundt og forsøger at redde jakker osv....

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

Loa skriver:

Hehe tør jeg kommentere, DUM trådene efter/under programmerne, har jo tendens til at få hug, fordi de bliver oprettet hver uge......

Men syntes da godt nok det er lidt synd den lille dreng bare står og siger "se moar" og peger på fuglen, mens MS bare spurgter rundt og forsøger at redde jakker osv....

Ja, jeg holdte den BEVIDST til Tino, da jeg ikke har lyst til at diskutere hvorvidt MS skulle ha gjort det anderledes, men mere at det er virkelig ikke sjovt at se sit kæledyr på den måde og slet ikke når man er så lille

Anmeld

24. november 2010

Mortilxx

Jeg mener at han sagde at hun skulle se hendes døde fugl. Jeg er sikker på at det er hendes

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

Nihell skriver:

Jeg mener at han sagde at hun skulle se hendes døde fugl. Jeg er sikker på at det er hendes

okay, jamen det ka da godt være

så projicerer jeg måske bare liiiige meget af min egen kærlighed til mine fugle over i scenen

Anmeld

24. november 2010

oerbaek

Nihell skriver:

Nej det er Tinos, der har MS selv sagt i en af de forgående programmer...

Anmeld

24. november 2010

henh01

Der kan være noget bearbejdende i at se sit hus, men man burde måske lige fjerne det værste, såsom en død helt sort fugl. <stakkels dreng!

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Line1987 skriver:

jeg forstå ikke dit indlæg

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

Maja84 skriver:

jeg forstå ikke dit indlæg

Årh ja, det forudsætter nok at man pt ser kanal 4 Det var Tino (en dreng fra et reality program), der var ude at se sit nedbrændte hus og kort efter fik han øje på en kulsort brændt undulat(tror jeg) i et fuglebur. Og der står han læææænge og kigger, og synes det var SÅ synd for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.