Hvad gør man, ang denne veninde...... langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

anna-jonas

Gør hende den tjenste at fortælle hende, hvordan du oplever hende. Hvis hun så vælger at droppe jeres venskab, så fred være med det.

Men den der med bare at slette hende på FB og undlade at svare sms, det er ikke en ordentlig måde at afslutte et venskab på. Hun ville jo kunne bruge dine betragtninger til at arbejde med sig selv, så hun evt. kan bevare venskaber.

Tillykke med din graviditet..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Det ku godt lyde somom du har brug for at få en afklaring på jeres status. Måske har du endda brug for at sætt hende lidt på plads, nu hun har såret dig. Jeg vil bare sige at jeg her i min graviditet har fortrudt en reaktion jeg havde på en person, hvis handlinger også bare blev for meget, bagefter da jeg havde kølet ned, ku jeg se at der nok havde været hormoner indblandet. Du ved nok bedst, hvad der passer til din situation og det er slet ikke sikkert at vi er ens på det punkt:-)

tja må indrømme det netop er derfor jeg ikke har gjort noget endnu, da jeg tænkte om dte bare var mig, elerl hormoner, men har virkelig følt mig såret siden nf scanningen, og er kun blevet værre, pga hendes måde at være på '

Kan måske være jeg skal gøre en ende på den, men igen er jeg lidt i tvivl om jeg skal se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.