Puha ja, ved simpelthen ikke hvad jeg gøre.
har en veninde som bor langt væk, så vi ses meget meget sjældent. Vi er begge gravide, og næsten lige langt, hun er dog en smule længere end jeg. Lige fra start skulle jeg høre om hendes graviditet, hvilket jeg også meget gerne ville, men hun hørte ikke rigtig når jeg skulle fortælle, afbrød konstant og talte lystigt videre om hendes eget.
dette skete ved alle scanninger, at jeg blev fejet af med, ej du skal glæde dig til det næste for det er bare så fantastisk, og så snakkede hun igen videre om sit eget, og så sad man der og ville også gerne ha delt bare lidt 
jeg havde det meget dårligt i hele den første halvdel af min graviditet, alligevel, lagde jeg øre til familieproblemer, og var med hende, da hun skulle noget ang hendes arbejde. fik lidt nok, da hun aldrig spurgte hvordan jeg ahvde det, og sjældent har givet sig tid til noget, hvis jeg ahvde behovet, vi snakkede meget sparsomt et par uger, og pludselig skrev hun og jeg ikke ville ringe, da hendes mor havde fået en knude, og skrev jeg ikke kunne da jeg havde gæster, for orkede bare ikke at jeg igen igen skulle være hendes støtte, spurgte dog ind til det efter nogle dage, og der svarede hun over sms at de stadig intet vidste, og at hun nu igen havde fået graviditetsproblemer, og så sluttede den der, hun skriver aldrig og spørger hvordan jeg har det, eller hvordan det går
Jeg er bare så skuffet, sur og ked
hvad hulen gør man lige, siger man det bare ud af posen, eller dropper man bare vedkommende (sletter på facebook, og slutter med at svare på sms og opkald) eller hvad gør man lige. Er bare så træt af, hun tror hele verden foregår om sin egen lille navle, og desværre er det ikke kun mig, hun har selv fortalt hendes venner forlader hende, og hele hendes svigerfamilie ik kan li hende, og hun har i forvejen meget anstrengt forhold til sin egen familie
er det bare mig eller ?
vil jo heller ikke være dårlig veninde, synes jo jeg har prøvet at støtte hende rigtig meget, også selvom jeg ahvde det rigtig dårligt, i en lang periode, men får bare intet igen