Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Zafir

kamillapetersen91 skriver:

ih , en godte pose kunne være rart hehe... men de er jo nok allerede afsat

Nææææ... der er ikke nogen der har spurgt

Så send mig en pb med din adresse. Så kommer der ægte julestemning med posten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Lady Marion <3

Snefnug26 skriver:

Ja men i sådan en tråd som denne kan man jo blive overset, når mange byder ind på den samme ting og nogle gange overser man, hvem der egentlig kom først. Du skal jo bare være glad for alt det du allerede har fået!

Lige mine ord , der har vist været lidt til alle og man skal være glad for det man har fået

Anmeld

28. november 2010

kamillapetersen91

Zafir skriver:

Så send mig en pb med din adresse. Så kommer der ægte julestemning med posten...

dejligt , mange tusind tak , det var pænt af dig  

adressen er sendt  

Anmeld

28. november 2010

Maria-s

En rigtig dejlig tråd som jeg gerne vil støtte op omkring!  Jeg venter selv mit første barn, så børneting kan jeg desværre ikke sådan hjælpe med...

MEN jeg har da lidt ting, hvis det kunne have interesse??

* Et par voksensenge ( 2 stk. 90x180) med topmadres til som kan afhentes.

* Så har jeg sådan et par porcelænsdukker, som der måske var en pige der kunne finde interessante til en julegave? (se billede)

* Jeg kan også skaffe noget herretøj str Large, fx nogle fine t-shirts/ strik/ sweats. Hvis der er nogen der ikke har råd til julegave til manden. Kan skaffe nogle enkelte nye ting (se billede eks) og så har jeg noget der har været brugt få gange, men stadig er rigtig pænt

* Et par RIGTIG fede vinterstøvler i str 36. Aldrig brugt. Gives til den som har en pige som fortjerner en god julegave (nypris 700 kr mener jeg. Læder, grå og bare rigtig fine synes jeg)

* Tørklæder

*Et par bælter (det blå dame/ pige er str. 85, det stribede er herre og str. L)

*En halskæde

Jeg bor i Herning, kommer jævnligt til Århus egnen, så hvis du bor deromkring er det jo lettest Hvis det skal sendes håber jeg du er frisk på selv at betale porto...

Men husk at trykke citér eller send et brev, for det er jo slet ikke til at følge med i tråden med alle de dejlige indlæg fra folk der gerne vil hjælpe dem der har lidt mindre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2010

pussepige

Zafir skriver:

Hvis du ik har afsat begge godter poser er jeg sikker på at mine børn godt kunne dele sådan en..

Anmeld

28. november 2010

Zafir

pussepige skriver:

Hvis du ik har afsat begge godter poser er jeg sikker på at mine børn godt kunne dele sådan en..

Altså det er sæføli ikke fordi jeg skal have ansøgning og alt muligt. Men det er jo til 'værdigt' trængene ... og du har jo både mand og arbejde og alt muligt...

Anmeld

28. november 2010

pussepige

Zafir skriver:

Altså det er sæføli ikke fordi jeg skal have ansøgning og alt muligt. Men det er jo til 'værdigt' trængene ... og du har jo både mand og arbejde og alt muligt...

Har arbejde.. Ja men været på barsel, sygemeldt og barsel igen nu.. Og vender nok ik tilbage til mit arbejde igen. Min mand arbejder med supplerende (staves?) dagpenge og ingen garanti for fastansættelse. Så muligvis snart arbejdsløs igen. Han blev arbejdsløs 3 mdr efter vi havde købt hus hvor vi levede for 6000 kr om måneden til alt 2 voksne og 3 børn.. Nu har vi 7000 kr om måneden til alt og er et barn mere.. Har selv valgt at få alle mine børn og ville ikke være foruden dem.. Der er ikke noget jeg heller ville end at købe nyt tøj til mine børn men det er der ik råd til så de går i brugt tøj såvel som sko.. Jeg er normal ikke typen der spørg om hjælp og gør jeg heller ikke mere, og vil bare lige sige at bare fordi man har arbejde, mand og det du kalder alt mulig er ikke ens betydning med at man har råd til alt...

Vil skam ikke noget negativt med mit svar overhovedet blev bare lidt ked

Hilsen fra hende der er ansat i Netto hvilket ikke gir kassen...

Anmeld

28. november 2010

Zafir

pussepige skriver:

Har arbejde.. Ja men været på barsel, sygemeldt og barsel igen nu.. Og vender nok ik tilbage til mit arbejde igen. Min mand arbejder med supplerende (staves?) dagpenge og ingen garanti for fastansættelse. Så muligvis snart arbejdsløs igen. Han blev arbejdsløs 3 mdr efter vi havde købt hus hvor vi levede for 6000 kr om måneden til alt 2 voksne og 3 børn.. Nu har vi 7000 kr om måneden til alt og er et barn mere.. Har selv valgt at få alle mine børn og ville ikke være foruden dem.. Der er ikke noget jeg heller ville end at købe nyt tøj til mine børn men det er der ik råd til så de går i brugt tøj såvel som sko.. Jeg er normal ikke typen der spørg om hjælp og gør jeg heller ikke mere, og vil bare lige sige at bare fordi man har arbejde, mand og det du kalder alt mulig er ikke ens betydning med at man har råd til alt...

Har været der selv Du er værdigt trængene...

Bare send mig en pb med din adresse. Så sender jeg en godtepose i løbet af december

Anmeld

28. november 2010

Zafir

pussepige skriver:

Og det var  IKKE for at gøre dig ked!!... Slet ikke. Men jeg kender dig jo ikke, så jeg når man lige kigger i din profil, så er der jo intet der indikere at du har brug for det. Så det kunne jeg ikke vide. Jeg ville oprigtig ikke gøre dig ked af det.

Vi har selv været der, hvor I er nu, dengang Idun var lille. Min mand var også arbejdsløs de første 4 år vi boede i huset og jeg havde meget lavtlønnet job.

Vi er kommet ud på den anden side  - Det kommer I også!! Vi skal bare krydse fingre og sende god karma til jer!! (l)

Anmeld

28. november 2010

skoust

Maria-s skriver:

En rigtig dejlig tråd som jeg gerne vil støtte op omkring!  Jeg venter selv mit første barn, så børneting kan jeg desværre ikke sådan hjælpe med...

MEN jeg har da lidt ting, hvis det kunne have interesse??

* Et par voksensenge ( 2 stk. 90x180) med topmadres til som kan afhentes.

* Så har jeg sådan et par porcelænsdukker, som der måske var en pige der kunne finde interessante til en julegave? (se billede)

* Jeg kan også skaffe noget herretøj str Large, fx nogle fine t-shirts/ strik/ sweats. Hvis der er nogen der ikke har råd til julegave til manden. Kan skaffe nogle enkelte nye ting (se billede eks) og så har jeg noget der har været brugt få gange, men stadig er rigtig pænt

* Et par RIGTIG fede vinterstøvler i str 36. Aldrig brugt. Gives til den som har en pige som fortjerner en god julegave (nypris 700 kr mener jeg. Læder, grå og bare rigtig fine synes jeg)

* Tørklæder

*Et par bælter (det blå dame/ pige er str. 85, det stribede er herre og str. L)

*En halskæde

Jeg bor i Herning, kommer jævnligt til Århus egnen, så hvis du bor deromkring er det jo lettest Hvis det skal sendes håber jeg du er frisk på selv at betale porto...

Men husk at trykke citér eller send et brev, for det er jo slet ikke til at følge med i tråden med alle de dejlige indlæg fra folk der gerne vil hjælpe dem der har lidt mindre

kunne godt bruge tørklæderne og halskæden hvis det ikke er afsat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.