Anonym skriver:
Jeg tuder lige lidt herinde...
Jeg har jo fået den her depression og mit medicin virker bare ikke til trods for dosis er sat op. Venter svar fra min læge torsdag eller fredag om hvordan blodprøverne ser ud.
Igår udskrev hun nogle andre piller til mig så jeg kunne komme lidt op af hullet igen, men de virker ikke endnu, og jeg har bare haft det SÅ skidt idag.
Heldigvis er min datters mave ok igen, så hun har været i børnehave idag.
Jeg har, udover et hurtigt smut på sygehuset til en ekg, ligget på sofaen hele dagen og bare været trist trist trist.
Jeg skal have givet forældrene besked idag om at jeg er syg resten af ugen. Har ikke fortalt dem hvad det rigtig drejer sig om, det synes jeg ikke de behøver at vide. Og samtidig har jeg sindsygt dårlig samvittighed over at jeg ikke kan arbejde.... men det kan jeg virkelig ikke de dage her.
Satser på at piller virker op til weekenden. Sidst jeg fik dem virkede de i løbet af et par dage.
Imorgen og fredag arbejder min mand hjemme, det bliver dejligt for jeg har bare så meget brug for ham lige nu....
Måtte bare lige ud med det for synes bare det er så uretfærdigt at jeg skal have det sådan her.
At have en depression er HÅRDT arbejde! Også selvom man ligger på sofaen og prøver på at holde sammen på sig selv.
Jeg er umådeligt ked af, at du skal kæmpe sådan med det!
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være, når din smukke datter reagerer på det - jeg har "kun" prøvet en depression uden Albert - men mon ikke, der findes noget læsning for børn til depressionsramte forældre? Eller nogle forslag til, hvordan man som forældre håndterer barnet?
Jeg har lige prøvet at søge på google, men fandt intet. Måske din læge kan hjælpe? `
Jeg bliver så berørt af dine indlæg omkring hvordan du har det - husk nu at bruge os og læsse godt og grundigt af på os. Vi lægger hjertensgerne ører og skuldre til!
Jeg sender et fast og varmt kram til dig!
Anmeld