Jeg har det simpelthen så dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg tuder lige lidt herinde...

Jeg har jo fået den her depression og mit medicin virker bare ikke til trods for dosis er sat op. Venter svar fra min læge torsdag eller fredag om hvordan blodprøverne ser ud.

Igår udskrev hun nogle andre piller til mig så jeg kunne komme lidt op af hullet igen, men de virker ikke endnu, og jeg har bare haft det SÅ skidt idag.

Heldigvis er min datters mave ok igen, så hun har været i børnehave idag.
Jeg har, udover et hurtigt smut på sygehuset til en ekg, ligget på sofaen hele dagen og bare været trist trist trist.

Jeg skal have givet forældrene besked idag om at jeg er syg resten af ugen. Har ikke fortalt dem hvad det rigtig drejer sig om, det synes jeg ikke de behøver at vide. Og samtidig har jeg sindsygt dårlig samvittighed over at jeg ikke kan arbejde.... men det kan jeg virkelig ikke de dage her.

Satser på at piller virker op til weekenden. Sidst jeg fik dem virkede de i løbet af et par dage.

Imorgen og fredag arbejder min  mand hjemme, det bliver dejligt for jeg har bare så meget brug for ham lige nu....

Måtte bare lige ud med det for synes bare det er så uretfærdigt at jeg skal have det sådan her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LIZO

først sender jeg dig et kæmpe kram..

nu holder du dig i ro.. du skal ikke ha det dårligt over du ikke har børn de næste par dage. hellere du passer dig selv end at du går længere ned..  det er sq det vigtiste..

Anmeld

24. november 2010

Vinker

Anonym skriver:

Jeg tuder lige lidt herinde...

Jeg har jo fået den her depression og mit medicin virker bare ikke til trods for dosis er sat op. Venter svar fra min læge torsdag eller fredag om hvordan blodprøverne ser ud.

Igår udskrev hun nogle andre piller til mig så jeg kunne komme lidt op af hullet igen, men de virker ikke endnu, og jeg har bare haft det SÅ skidt idag.

Heldigvis er min datters mave ok igen, så hun har været i børnehave idag.
Jeg har, udover et hurtigt smut på sygehuset til en ekg, ligget på sofaen hele dagen og bare været trist trist trist.

Jeg skal have givet forældrene besked idag om at jeg er syg resten af ugen. Har ikke fortalt dem hvad det rigtig drejer sig om, det synes jeg ikke de behøver at vide. Og samtidig har jeg sindsygt dårlig samvittighed over at jeg ikke kan arbejde.... men det kan jeg virkelig ikke de dage her.

Satser på at piller virker op til weekenden. Sidst jeg fik dem virkede de i løbet af et par dage.

Imorgen og fredag arbejder min  mand hjemme, det bliver dejligt for jeg har bare så meget brug for ham lige nu....

Måtte bare lige ud med det for synes bare det er så uretfærdigt at jeg skal have det sådan her.

Hvor er jeg ked af at høre at du har det så skidt :( Det må godt nok ikke være sjovt. Håber virkelig din medicin snart hjælper så du kan få det bedre!

Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt at skulle fortælle forældrene at du er syg de næste par dage - og slet ikke pga en depression, men husk at tænk på dig selv. Man kan ikke passe sit arbejde hvis ikke man kan passe sig selv. Ingen dårlig samvittighed der!

Rigtig god bedring søde.

Mange kærlige varme knus og tanker

Anmeld

24. november 2010

otlitrom

Det er hårdt at have en depression, og nogle gange er sofaen bare det eneste man kan overskue. Jeg synes det lyder som en god ide at melde dig syg resten af ugen, så du kan få et pusterum. Og så håber jeg inderligt at du snart får det godt igen!! Det fortjener du - og hele familien!!

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Nå ja og samtidig er min datter så helt vildt påvirket af det også...

Jeg har forsøgt at forklare hende at jeg e ked af det lige for tiden, men ved ikke hvor meget hun forstår af det.

Hun opfører sig rigtig grimt overfor mig de dage her og det er kun far der kan bruges.

Synes det er rigtig hårdt

Anmeld

24. november 2010

anna-jonas

Åhhhh.........Søde. Det gør mig så ondt, at du skal have det så skidt. Du kan tro jeg ved hvilket helvede du lever i, lige pt. Jeg kan kun sige at DET BLI'R BEDRE.............det ved jeg, og jeg ved at du ikke føler det lige nu.

Kan ikke huske om du har en lys-lampe.....................men ellers er det et forsøg værd, at købe en kvalitets-model, og sidde foran den hver morgen 1/2.1 time hver morgen. Det er ca. 50-60 % depressionsramte, der har glæde af sådan en lampe. Jeg havde personligt gavn af den, da jeg var syg.

Husk også, at motion hjælper...............det er bevist nu.

Hvorfor fortæller du ikke bare forældrene at du er sygemeldt p.g.a stress. Det er mere "legalt", og virker ikke så stigmatiserende, som en depressions-sygemelding gør.

Hvordan med indtægten, når du er syg?? Får du så slet ingen løn, eller??

Knus Mette

Ps. Du skriver bare privat, hvis du har brug for mig, ikke??

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Åhhhh.........Søde. Det gør mig så ondt, at du skal have det så skidt. Du kan tro jeg ved hvilket helvede du lever i, lige pt. Jeg kan kun sige at DET BLI'R BEDRE.............det ved jeg, og jeg ved at du ikke føler det lige nu.

Kan ikke huske om du har en lys-lampe.....................men ellers er det et forsøg værd, at købe en kvalitets-model, og sidde foran den hver morgen 1/2.1 time hver morgen. Det er ca. 50-60 % depressionsramte, der har glæde af sådan en lampe. Jeg havde personligt gavn af den, da jeg var syg.

Husk også, at motion hjælper...............det er bevist nu.

Hvorfor fortæller du ikke bare forældrene at du er sygemeldt p.g.a stress. Det er mere "legalt", og virker ikke så stigmatiserende, som en depressions-sygemelding gør.

Hvordan med indtægten, når du er syg?? Får du så slet ingen løn, eller??

Knus Mette

Ps. Du skriver bare privat, hvis du har brug for mig, ikke??

Jeg har faktisk sådan en lampe, men den har jeg lånt til min lillebror der også lider af depressioner....

Jeg ved at jeg inden længe får det godt igen, pillerne skal bare lige virke! Og nu giver jeg mig selv tiden til det.

Hvis jeg er sygemeldt over en uge så skal forældrene have penge tilbage fra mig, men jeg tror på at pillerne virker en af de nærmeste dage så jeg kan starte op på mandag igen...

Og tak søde Mette, jeg ved jo at du (desværre) forstår præcis hvordan jeg har det.

Anmeld

24. november 2010

Barbamama

Åh nej hvor er det bare hårdt.... jeg håber sgu for dig at I snart får styr på den medicin så du kan blive dig selv igen med overskud og energi..... Knus til dig!!!

Anmeld

24. november 2010

Skouboe

Jamen søde dog.. jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe dig... jeg kan ihvertfald sende dig sådan nogle her...

Anmeld

24. november 2010

Milka

jeg ved hvordan det føles og det er fandme ikke sjovt

for mig er det uvurderligt at få frisk luft og røre mig når jeg har det sådan, få lidt gang i dopaminproduktionen i hjernen. jeg vil vædde med du ville kunne mærke en forskel på humøret hvis du gik dig en rask tur ud i vinteraftenen. hvis jeg boede i nærheden ville jeg komme forbi og tvinge dig med ud

op med humøret, søde – jeg ved det er hårdt – men livet er faktisk slet ikke så sort som det nok ser ud lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.