Malene84 skriver:
hmmm jeg sys ikke I læser det som TS skriver! Eller også er det mig der misforstår! Hun skriver jo netop at hun ikke lader barnet græde, og hvis det sker så er hun der med det samme!!
Jeg sys du gør det rigtig Tanja
Det er også sådan jeg har gjort med mine drenge. Jeg prøvede fra start af - men det lykkedes først da de blev omkring 2 måneder. Det har resulteret i, at alle nu kan passe vores børn, da de er lige til at lægge i seng. Selvfølgelig kan der være dage, hvor de lige skal have et ekstra kys, kram osv. og så gælder det jo bare om at være på 
Jeg gør det samme næste gang jeg får børn. Jeg tror simpelthen det hører til sjældenhederne at forældre lader deres børn græde sig i søvn ( i hvert fald hvis man skal tro folk herinde)
ÅÅååhhh mus, hvor er jeg glad for du forstår mit indlæg korrekt. For blev virkelig ked og rigtig såret, da jeg læste folk svar. 
Er naturligvis ked af, hvis jeg har formuleret mig helt forkert. Men respekterer naturligvis også at vi alle er forskellige og har hver vores holdning til tingene. For der findes ikke to ens mødre, og heldigvis for det 
Men NEJ, kunne ALDRIG drømme om at lade Emma græde sig selv i søvn, og er virkelig ked af at folk har fået den opfattelse 
Ja, hun har været ked af det to gange i starten. Men dette var grundet jeg kom ind og forstyrrede unødigt. Den første aften kunne jeg efter 5 min hører hun stadigvæk lå og rullede lidt rundt. hun sagde ingenting, kunne bare hører på dynen den bevægede sig. Lille mor her tænkte så, jamen det kan jo være hun bare lige skal have sutten, også er den der. Så gik ind og forstyrrede et ellers helt stille barn for at give hende sutten, også blev hun ked og irriteret. Så i stedet satte jeg mig bare ved hendes side og sang lidt for hende, for at se om det evt. kunne få hende til at lige give efter med det sidste. Og ja, hun har grædt, da putningen naturligvis har trukket ud, og hun to gange er nået og blive overtræt i stedet. Så snart hun har nået det punkt, har jeg naturligvis taget hende op med det samme og vugget hende, nusset hende på kinden/panden, og de ting jeg nu som hendes mor ved virker. Først når hun er faldet til ro igen, har jeg derefter lagt hende ned igen.
Er virkelig glad for at hører jeg ikke er den eneste der kan se det positive i dette, og ikke blot ser det som en form for "forsømmelse" af mit barn. Som du selv nævner betyder det bla. at I nu kan få jeres drenge passet, uden I skal tænke på at personen der passer skal kæmpe med to drenge der ikke vil sove, og drengene skal være kede af det, fordi de ikke har deres mor og far... Men i stedet sover trygt og godt