Anbefal en baby-fleecedragt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Malonde1985

jannebjerre skriver:

Den er bare så god i kvaliteten...men meget lille i størrelse...så jeg ville klart købe en 68...Felix har et i 92...og den er god stor og han er ALTID varmt når han har den på...

ja der står at de er lidt små i str... Så du vil anbefale den i en str 68 til en nyfødt?? Altså har det også sådan, at den hellere må være lidt for stor, for så kan jo passe den lidt længere og det er jo ikke som om han skal ud og løbe med den, så han falder pga. benene er for lange.. smiler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Malonde1985

Åh er helt i tvivl nu  molo´s eller hummel´s.....

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Malonde1985 skriver:

ja der står at de er lidt små i str... Så du vil anbefale den i en str 68 til en nyfødt?? Altså har det også sådan, at den hellere må være lidt for stor, for så kan jo passe den lidt længere og det er jo ikke som om han skal ud og løbe med den, så han falder pga. benene er for lange.. smiler 

Ja det ville jeg helt klart....Felix bruger jo også 80 nu og denne heldragt er altså en 92...

Anmeld

24. november 2010

oerbaek

Da mine var små, købte jeg fleece dragt i H&M og de er ganske fine de koster ikke alverden jeg har både en i 56 og 62

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

oerbaek skriver:

Da mine var små, købte jeg fleece dragt i H&M og de er ganske fine de koster ikke alverden jeg har både en i 56 og 62

Har kigget i H&M, men synes bare ikke de virker særlig varme??

Anmeld

24. november 2010

oerbaek

Malonde1985 skriver:

Har kigget i H&M, men synes bare ikke de virker særlig varme??

de har været varme nok til mine drenge men dert kommer jo an på om man får et varmt barn, det er begge mine, de skal ikke have for meget tøj på så sveder de... men jeg gav dem bare en sweater på inde under hvis det var nødvendigt

Anmeld

24. november 2010

Camillee

Malonde1985 skriver:

Ok ja så forstår jeg bedre mht. størrelsen.. smiler .

Prøv at kigge  - der er flere fra Molo som er sat ned .. synes bare denne skovmandskjorte-lignende ting er så kær

hehe ja
Ja jeg er menlig også på udkig efter en ny her til her efter jul engang så kigger lige med (:

men har slet ikke fået sagt tillykke

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

Camillee skriver:

hehe ja
Ja jeg er menlig også på udkig efter en ny her til her efter jul engang så kigger lige med (:

men har slet ikke fået sagt tillykke

Helt i orden

Og det skal du IKKE tænke på!! Det er jo lang tid siden jeg blev gravid .. Har termin i slut januar.. om små 2 mdr - synes virkelig bare tiden flyver afsted!!

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

oerbaek skriver:

de har været varme nok til mine drenge men dert kommer jo an på om man får et varmt barn, det er begge mine, de skal ikke have for meget tøj på så sveder de... men jeg gav dem bare en sweater på inde under hvis det var nødvendigt

Hmm.. ja det er jo rigtigt nok... men det ved man jo ikke før man har "fået" dem ud  argh altså hvem har også sagt det skulle være nemt....

Anmeld

24. november 2010

oerbaek

Malonde1985 skriver:

Hmm.. ja det er jo rigtigt nok... men det ved man jo ikke før man har "fået" dem ud  argh altså hvem har også sagt det skulle være nemt....

ja det er ikke nemt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.