Anbefal en baby-fleecedragt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

AWO

Hej!

Køb den heller et eller to numre for stor - det skader jo ikke, at arme og ben kun når halvt igennem.

Jeg har haft en fra IdaT (købt brugt på Trendsales til den nette sum af 150 kr.). jeg synes, den er rigtig god, da der kan lynes helt ned i begge ben - og så er det altså meget nemmere at pakke ungen ned i, især når han/ hun småsover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Malonde1985

Anke skriver:

Hej!

Køb den heller et eller to numre for stor - det skader jo ikke, at arme og ben kun når halvt igennem.

Jeg har haft en fra IdaT (købt brugt på Trendsales til den nette sum af 150 kr.). jeg synes, den er rigtig god, da der kan lynes helt ned i begge ben - og så er det altså meget nemmere at pakke ungen ned i, især når han/ hun småsover!

iiih altså.... dem der bliver nævnt er bare ikke til at opdrive nogen steder .. Har også kigget på IdaT´s, men dem der er at finde brugt er lyserøde og man kan ikke købe dem fra nye åbenbart

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Malonde1985 skriver:

Ja har godt kigget efter Hummels også, men kan bare ikke finde nogen på nettet .. synes nemlig også den er superfin den på dit profilbillede, men kan ikke finde den nogen steder

Den er da lige her søde...

http://www.houseofkids.dk/pi/Bl%C3%A5-fleecedragt-fra-Hummel-3-mdr-62-cm_64160_2544.aspx

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

jannebjerre skriver:

http://www.houseofkids.dk/pi/Bl%C3%A5-fleecedragt-fra-Hummel-3-mdr-62-cm_64160_2544.aspx

Åh tak  men hvad for én skal jeg så vælge!!!!??? Er den dejlig varm den dragt?? Synes den er super fin med den hætte

Anmeld

24. november 2010

AWO

Øv! Ja, så er der jo ikke andet at gøre end at kigge videre..

Men jeg kan i hvetr fald anbefale en med lynlås i begge ben. Jeg har også prøvet en med en lynlås i midten, og syntes godt nok, det var besværligt, sådan at skulle rykke rundt på den lille, især når hun var ved at falde i søvn!

Anmeld

24. november 2010

Camillee

Malonde1985 skriver:

Ja er den ikke fin??  den er fra prinser og prinsesser  den er sat ned til 300,-

Oki.. tror jeg skal ha en str 62 så.. så kan han vel vokse lidt i den.

jo den er så fin (: uh bliver vidst lige nød til at kigge på den (:
det skal så lige siges at  Elias er født 6 uger fortidligt og vejede 2750 gram ved fødslen så han skulle lige vokse en del før han kunne pasen den (:

lige nu har vi en fleecedregt fra HogM og den gør enlig jobbet OK men ville ikke anbefale den, ihverfald ikke den model han har

Anmeld

24. november 2010

Camillee

Malonde1985 skriver:

Hov nej - den er fra Prinsesser og pirater

hehe tak

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Malonde1985 skriver:

Åh tak  men hvad for én skal jeg så vælge!!!!??? Er den dejlig varm den dragt?? Synes den er super fin med den hætte

Den er bare så god i kvaliteten...men meget lille i størrelse...så jeg ville klart købe en 68...Felix har et i 92...og den er god stor og han er ALTID varmt når han har den på...

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

Camillee skriver:

jo den er så fin (: uh bliver vidst lige nød til at kigge på den (:
det skal så lige siges at  Elias er født 6 uger fortidligt og vejede 2750 gram ved fødslen så han skulle lige vokse en del før han kunne pasen den (:

lige nu har vi en fleecedregt fra HogM og den gør enlig jobbet OK men ville ikke anbefale den, ihverfald ikke den model han har

Ok ja så forstår jeg bedre mht. størrelsen.. smiler .

Prøv at kigge  - der er flere fra Molo som er sat ned .. synes bare denne skovmandskjorte-lignende ting er så kær

Anmeld

24. november 2010

Camillee

jannebjerre skriver:

hvor er den smart (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.