Mider :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

MariaMus

Har også haft besøg af de små kryb engang. Jeg boede i lejlighed og de havde lagt æg i en pakke figenpålæg i køkkenskabet, AD... Måtte smide alt ud og vaske hele køkkenet med sæbe og herefter rodalon. Det hjalp, de forsvandt, men lysten til figenpålæg er først ved at komme tilbage nu - godt 4 år senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

FamilenStorm

MariaMus skriver:

Har også haft besøg af de små kryb engang. Jeg boede i lejlighed og de havde lagt æg i en pakke figenpålæg i køkkenskabet, AD... Måtte smide alt ud og vaske hele køkkenet med sæbe og herefter rodalon. Det hjalp, de forsvandt, men lysten til figenpålæg er først ved at komme tilbage nu - godt 4 år senere...

Puha kunne jeg godt forestille mig.. Synes bare jeg har kigget ALT igennem og kan bare ikke finde kilden.. :-( ham skadedyrbekæmperen sagde at vi ikke selv kunne komme af med dem da de ligger æg over alt.. Rigtig ulækkert at tænke på.. Håber bare ikke de kommer fra nogle af de andre i opgangen for så hjælper det jo lige fedt.. Men kunne godt frygte det da det ikke er særlig mange vi har haft/opdaget.. Max 15-20 stk i alt og så har de alle siddet på loftet..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.