sikke en omgang...(lille opdate)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

oki søde, jeg holder lige øjne og øre åbne, skal det være i stor kbh?

og tak!

og FØD SÅ! Baby kom dog så ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

oki søde, jeg holder lige øjne og øre åbne, skal det være i stor kbh?

og tak!

Anmeld

24. november 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm helst ikke lige i midten af KBH, vi vil gerne sådan en lille smule udenfor KBH

oki
Jeg holder øjne og øre åbne

Anmeld

24. november 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er rigtigt svært ja det er SÅ!

man er så bange for at gøre det "forkerte" selvom man alligevel ikke ved hvad det er der er forkert! lidt unfair!

ej jamen trine, hvad tid skal du til byen? man kan næsten ikke sige nej jo

vi skal til 5 ugers undersøgelse klokken 11, så jeg tror vi er i svendborg klokken...gokgok...13 - 13:30. jeg forudser lidt at søren vil vise hende frem på arbæd når vi når derind inden han kører mig til svendborg. du skriver altså bare, så mødes vi

Anmeld

24. november 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

og tak!

JA TAK!!!!

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

vi skal til 5 ugers undersøgelse klokken 11, så jeg tror vi er i svendborg klokken...gokgok...13 - 13:30. jeg forudser lidt at søren vil vise hende frem på arbæd når vi når derind inden han kører mig til svendborg. du skriver altså bare, så mødes vi

gok gok (det er noget jeg har lært af Trine man kan skrive.... hi hi)

jeg konfererer lige med gemalen, dyt bilen har ikke vinterdæk på.... tra la la... så vi skal lige se hvor meget sne der nu kommer... og jeg skal være tilbage her halv fire og hente frk. Nikoline

men jeg vil jo helt vildt gerne møde frk. Sol!!!! (ja og hendes moar jo...)

Anmeld

24. november 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

gok gok (det er noget jeg har lært af Trine man kan skrive.... hi hi)

jeg konfererer lige med gemalen, dyt bilen har ikke vinterdæk på.... tra la la... så vi skal lige se hvor meget sne der nu kommer... og jeg skal være tilbage her halv fire og hente frk. Nikoline

men jeg vil jo helt vildt gerne møde frk. Sol!!!! (ja og hendes moar jo...)

bare send en sms når du ved det - og det må også gerne være imorgen, hvis du lige skal se sneen an

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

bare send en sms når du ved det - og det må også gerne være imorgen, hvis du lige skal se sneen an

tak :0)

det er flot med den sne, men vældig upraktisk når man ikke har vinterdæk på.... hi hi

Anmeld

24. november 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

tak :0)

det er flot med den sne, men vældig upraktisk når man ikke har vinterdæk på.... hi hi

vi har ikk fået hernede - endnu men vi har heller ikke vinterdæk på, og de salter ALDRIG i svendborg, så søren er begyndt at køre afsted tyve min før normalt nu

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

vi har ikk fået hernede - endnu men vi har heller ikke vinterdæk på, og de salter ALDRIG i svendborg, så søren er begyndt at køre afsted tyve min før normalt nu

det er bare så "nederen!" de salter ikke bare sådan lige her i fraugde... kun de store veje...

og der er kommet lidt sne så der er møg fedtet... det skulle blive det samme imorgen...

hvordan ser det ud for dig fredag efter tolv? hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.