sidste uge og ugen før den har vi alle mand været syge her hjemme.... men jeg kan bare ikke slippe det...
tænkte at idag skulle jeg ud at træne, men nej, jeg havde en voldsom hovedpine... og så føler jeg mig sgu trist for tiden... jeg har aldrig været ret godt til store forandringer og jeg er om muligt blevet endnu dårligere efter vi har fået Nikoline...
Det er os der går og tumler med tanken om at flytte mod sjælland... der er bare rigtig mange fordele ved det... Og det kan godt være at det næste lyder åndssvagt, men jeg har det lidt skidt ved tanken om at det er mit egoistiske valg i forhold til Nikoline, hun skal flytte daginstitution fordi jeg vil til Sjælland samtidig med at hun skal flytte fra alt det hun nogensinde har kendt...
det er ikke så meget afstanden, det forstår hun ikke alligevel endnu... men det er det at tage hende væk fra alt hun kender...
desuden bliver hun jo 2 år lige om lidt! og dvs det er en gang til næste år hun skal i BH, hvornår begynder børn i BH i KBH??? i så fald tænker jeg at prøve at få plads i en integreret institution, sådan at hun kan få en glidende overgang...
under alle omstændigheder bliver det først aktuelt når jeg er afklaret... jeg er færdig på UNI d. 21. januar, og så kan det tage alt fra 14 dage og op til ½år før jeg har en fleksjob bevilling....
der er mere der gør mig trist (for at det ikke skal være løgn), jeg kan snart ikke holde den der uvished ud længere... at jeg ikke har en reel løn, at det er min ryg der skal være grunden til at vi ikke har ret meget at rutte med... jeg ved godt at det måske er fjollet, og der er aldrig nogen der nævner det med eet ord... men jeg har det altså skidt med det! jeg føler ikke jeg kan tillade mig at bruge nogen som helst penge, selvom Martin prøver at få mig til at forstå at jeg altså skal prioritere mig selv og mine behov mere!
Nå men Nikoline bemærker trods alt ikke at jeg ikke er på toppen... mormor har lige været her siden fredag... og lille putten har brillieret... hun synger med på sange fra radio og tv, særligt medinas sang hvor hun i omkvædet sygner "sammen sammen sammen sammen", så sidder Nikoline på bagsædet og synger med og danser i sin autostol.... hi hi...
hun forstår hvornår man er en bølle og sætter fint ord på, lige sådan når man er dygtig eller fjollet... danse vil hun hele tiden, så skal vi stå og danse i fællesskab, hun har set vild med dans to gange og forsøger at lave trin som dem der danser!!!
nogle gange nusser hun een, eller krammer og give spontane mysser... hun vil selv gerne tage tøj på, det kræver stadig hjælp men hun prøver da:0) hun siger alt, mange sætninger, de længste på en 4-5 ord, selvfølgelig ikke hele tiden men af og til... hun forstår hvad tal er, men kan ikke trælle sådan rigtigt endnu... :0)
mors dygtige pige!
det var lidt fra os....
Anmeld