Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fik det omkring uge 4 og det sluttede først omkring uge 17
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
i 6. uge og den blev til jeg var over 4 mdr henne
2+! Hvornår er man det? ....
14 dage efter ægløsningen eller 2 uger..altså lige omrking det tidspunkt når du normalt ville få mens
SussieThyssen skriver: 14 dage efter ægløsningen eller 2 uger..altså lige omrking det tidspunkt når du normalt ville få mens
Det kan jeg ikke få til at give mening. Man tæller jo graviditeten fra mens. første dag.. Så når man så skulle have mens igen, så er man jo sådan set 4 uger henne?
Jarnsaxa skriver: Det kan jeg ikke få til at give mening. Man tæller jo graviditeten fra mens. første dag.. Så når man så skulle have mens igen, så er man jo sådan set 4 uger henne?
Nååhja..det gør man vist også...meget forvirrende.For man kan jo ikke tælle når man ikke er gravid..det synes jeg er ulogisk.Men ja..så må det jo være ehh..hvad 4+ ???
SussieThyssen skriver: Nååhja..det gør man vist også...meget forvirrende.For man kan jo ikke tælle når man ikke er gravid..det synes jeg er ulogisk.Men ja..så må det jo være ehh..hvad 4+ ???
Ja, hehe, det må være dét
Jarnsaxa skriver: Hvornår begyndte den berømte morgenkvalme (og alt dens glæder) for jer? ...Er lidt nysgerrig for at høre. Hvornår begynder kroppen egentlig at vise mærkbare tegn på graviditet?
Hvornår begyndte den berømte morgenkvalme (og alt dens glæder) for jer? ...Er lidt nysgerrig for at høre. Hvornår begynder kroppen egentlig at vise mærkbare tegn på graviditet?
Kvalmen startede her omkring 6. uge og så kørte den ellers på døgndrift i 9 mdr....
omkring uge 7 - 8 stykker og havde det i et par måneder....
det var ikke sjovt.. skal jeg lige hilse og sige..
Jeg er i uge 7 og har de sidste to uger lidt voldsomt af kvalme og opkast. Jeg håber det går væk når jeg nærmer mig uge 12, men puha det trættende. Konstant heldags kvalme, føler kun jeg kan drikke cola
Kvalm og opkast fra uge 3 -16 og derefter hovedpine ☺
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128