Hvornår fik I kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

AnneBJ

Jarnsaxa skriver:

Kan I give eksempler på andre gener I havde under gravi?

Uha! Halsbrand, opppustethed, humørsvingninger, øget tissetrang og tørst, manglende appetit OG mærkelige spisevaner, ligamentsmerter... Det er i hvert fald hvad jeg har haft glæde af, men ellers kan en googlesøgning sikkert også hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

betiinsen

fra uge 3 kastede jeg op og gør det stadig stort se hvert dag. i starten var det mange gange om dagen, men nu er det kun en enkelt gang om dagen... men har stadig kvalme.. er i uge 15

Anmeld

24. november 2010

malenecl

Det startede ca. i uge 9 og er der endnu. Og er 17+3 i dag. Og det er ikke kun kvalme, det er også opkastning

Anmeld

24. november 2010

Albert/Alberthe1

Jarnsaxa skriver:

Hvornår begyndte den berømte morgenkvalme (og alt dens glæder) for jer? ...Er lidt nysgerrig for at høre. Hvornår begynder kroppen egentlig at vise mærkbare tegn på graviditet?

Jeg havde kvalme fra omkring uge 7. I uge 9 blev jeg indlagt, havde ikke rigtigt fået noget indenbords i 14 dage og kastede op mellem 15 og 20 gange om dagen... fik dianosen hyber ememsis (hyber kvalme) Efter en lille uge, begyndte jeg at kunne spise og drikke igen. Lider stadig af kvalmen, kan dog spise og drikke nu, hvor det bliver nede, men kun med hjælp fra kvalmestillende og akupunktur!! Er i uge 17+6.

Anmeld

24. november 2010

Laura.

Jeg slap for kvalmen, men har døget lidt med kvalme, øget tørst og manglende appetit..

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Jarnsaxa skriver:

Hvornår begyndte den berømte morgenkvalme (og alt dens glæder) for jer? ...Er lidt nysgerrig for at høre. Hvornår begynder kroppen egentlig at vise mærkbare tegn på graviditet?

Hører til dem der ikke har lidt af morgenkvalme, men eftermiddagskvalme. Fra kl 15 + kunne jeg bare ikke noget som helst af bare kvalme og indtil jeg gik i seng.
Til gengæld var jeg morgensur, noget jeg ellers aldrig er...hehe!
Og min begyndte med dem alle 3, da jeg var i 2+

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

Laura.

Dk_lady skriver:

Jeg slap for kvalmen, men har døget lidt med kvalme, øget tørst og manglende appetit..

Hov, der skulle selvfølgelig stå halsbrand og ikke kvalme. Kvalmen er heldigvis blevet væk.

Anmeld

24. november 2010

Jarnsaxa

AnneBJ skriver:

Uha! Halsbrand, opppustethed, humørsvingninger, øget tissetrang og tørst, manglende appetit OG mærkelige spisevaner, ligamentsmerter... Det er i hvert fald hvad jeg har haft glæde af, men ellers kan en googlesøgning sikkert også hjælpe

Jo, men meget sjovt at høre fra jer herinde

Anmeld

24. november 2010

Saram

Jeg var så uheldig at få kvalme fra uge 7 ca, lidt før og nu er jeg i uge 13+6 og den er stadig ikke forsvundet. Desværre er det ikke kun morgen kvalme men "heldags-kvalme".  

Anmeld

25. november 2010

Jarnsaxa

SussieThyssen skriver:

Hører til dem der ikke har lidt af morgenkvalme, men eftermiddagskvalme. Fra kl 15 + kunne jeg bare ikke noget som helst af bare kvalme og indtil jeg gik i seng.
Til gengæld var jeg morgensur, noget jeg ellers aldrig er...hehe!
Og min begyndte med dem alle 3, da jeg var i 2+

Kærligst
Sussie

2+! Hvornår er man det? ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.