Hvad har været sværest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

sismofutten

Anonym skriver:

Hvad har været det sværeste ved at få børn?

Jeg tænker, at den manglende søvn vil blive en udfordring hér og så dét, at man ikke "bare" kan være sig selv, smide sig på sofaen en hel aften osv og gøre hvad man har lyst til.

Hvad tænker I?

Hej :-)

Den manglende søvn er faktisk heller ikke et problem her - allerede fra dag et, var jeg søvn-underskud, men tror bare at jeg vendede mig til at sove mindre..

Men, min lille datter på 2 måneder har nok kolik, og det er så hårdt ikke at kunne trøste hende og høre hende græde meget hver dag..

Ellers nyder jeg alt ved at have fået hende - og jo, savner da min "frihed", men den vidste jeg at jeg lagde på hylden da jeg fik hende, så det er intet problem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

Det med tålmodigheden osv. prøver jeg hver eneste dag, da jeg arbejder i vuggestue med 12 individer, på hver sin måde

Anmeld

24. november 2010

TbCp

Jeg synes det allersværeste har været at huske på at jeg både skal være mor og kone.... jeg var/er jo 100% mor så der var ikke meget tilbage til at være kone...

Anmeld

24. november 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg tænker, at den manglende søvn vil blive en udfordring hér og så dét, at man ikke "bare" kan være sig selv, smide sig på sofaen en hel aften osv og gøre hvad man har lyst til.

Hvad tænker I?

Jeg synes, at det er manglen på søvn.
For den gør, at jeg ikke kan være den kæreste, jeg plejer - og det er så hårdt, når man bliver mere forældre end man bliver kærester. 

Anmeld

24. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Hvad tænker I?

Klart manglende søvn det første år....men  ellers synes jeg egentlig ikke der har været noget der har været voldsomt hårdt og har endda været alene med den ældste...helt alene...fra han var 1 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.