Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jan9e D skriver:EliasNoah skriver:Hej Camilla ( Navnesøster:)Tak for dit råd. I dag blev han lagt ud igen, men det regnede så for en sikkerheds skyld fik barnevognen regnslaget over sig. Jeg puttede ham dejlig og havde taget en spille uro med som han elsker og han gav et lille kvæk og så sov han lige så dejligt. :DDet var herligt. Vi fortsætter i morgen og krydser fingre for det ikke bare var en engangs fornøjelse. Han så i hvert fald ud til at nyde det:)Knus CamillaHej CamillaVil lige sige at det ikke anbefales i mange kommunale DP at børn bliver lagt til at sove i barnevognen med regnslag på, da der desværre har været nogle dødsulykker, mener det var kvæling. Og min Sp også fraråede det da jeg fik Mathine.Knus (H) Jannie
EliasNoah skriver:Hej Camilla ( Navnesøster:)Tak for dit råd. I dag blev han lagt ud igen, men det regnede så for en sikkerheds skyld fik barnevognen regnslaget over sig. Jeg puttede ham dejlig og havde taget en spille uro med som han elsker og han gav et lille kvæk og så sov han lige så dejligt. :DDet var herligt. Vi fortsætter i morgen og krydser fingre for det ikke bare var en engangs fornøjelse. Han så i hvert fald ud til at nyde det:)Knus Camilla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaR skriver:Jan9e D skriver:EliasNoah skriver:Hej Camilla ( Navnesøster:)Tak for dit råd. I dag blev han lagt ud igen, men det regnede så for en sikkerheds skyld fik barnevognen regnslaget over sig. Jeg puttede ham dejlig og havde taget en spille uro med som han elsker og han gav et lille kvæk og så sov han lige så dejligt. :DDet var herligt. Vi fortsætter i morgen og krydser fingre for det ikke bare var en engangs fornøjelse. Han så i hvert fald ud til at nyde det:)Knus CamillaHej CamillaVil lige sige at det ikke anbefales i mange kommunale DP at børn bliver lagt til at sove i barnevognen med regnslag på, da der desværre har været nogle dødsulykker, mener det var kvæling. Og min Sp også fraråede det da jeg fik Mathine.Knus (H) JannieDu har helt ret... det var en dagplejer i Solrød der var ude for den grimme ulykke, med et barn der hev regnslaget ned over sig...Her i denne kommune må dagplejerne gerne bruge det - desværre... men jeg gør det IKKE her hjemme... Bruger det kun hvis jeg går tur i regnvejr og hele tiden er ved vognen... Knus Pia.
Jan9e D skriver:PiaR skriver:Jan9e D skriver:EliasNoah skriver:Hej Camilla ( Navnesøster:)Tak for dit råd. I dag blev han lagt ud igen, men det regnede så for en sikkerheds skyld fik barnevognen regnslaget over sig. Jeg puttede ham dejlig og havde taget en spille uro med som han elsker og han gav et lille kvæk og så sov han lige så dejligt. :DDet var herligt. Vi fortsætter i morgen og krydser fingre for det ikke bare var en engangs fornøjelse. Han så i hvert fald ud til at nyde det:)Knus CamillaHej CamillaVil lige sige at det ikke anbefales i mange kommunale DP at børn bliver lagt til at sove i barnevognen med regnslag på, da der desværre har været nogle dødsulykker, mener det var kvæling. Og min Sp også fraråede det da jeg fik Mathine.Knus (H) JannieDu har helt ret... det var en dagplejer i Solrød der var ude for den grimme ulykke, med et barn der hev regnslaget ned over sig...Her i denne kommune må dagplejerne gerne bruge det - desværre... men jeg gør det IKKE her hjemme... Bruger det kun hvis jeg går tur i regnvejr og hele tiden er ved vognen... Knus Pia.Ja, det var i Solrød. Og da jeg fik Mathine boede vi også i Sollrød, og de tog det meget alvorligt. Hvilket jeg godt kan forstå, det må jo ha været noget der har påvirket alle dp i kommunen.Jannie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128