Weeeeeeeeeeeeeeeeee så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

twinboys

MarianneSonne skriver:

Sjovt nok så siger alle det, når de høre at man har bagt

Jeg havde lige en håndfuld med ud til en gammel dame jeg gør rent hos idag. Hun blev så glad, for hun bager ikke længere selv.

Har også samlet mos, som ligger på bryggersgulvet og tørre. Desværre har hunden udset sig det som en alletiders liggeplads  Møgkøter!

Smiler sidder her og er total lækker sulten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

twinboys

Carina1977 skriver:

Dvs. at indenfor den næste måned, bliver vi allesammen fattigrøve   Jeg glæder mig til hyggen og samværet med min familie juleaften, men jeg synes dælme det er en presset måned. Så er det godt der kommer børnepenge måneden efter hehe

Julen varer længe-koster mange penge...

Anmeld

24. november 2010

Tanja84

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeee julehygge....

Og tak ja det profilbillede er så med morgenhår og makeup fra dagen før... smiler og ja jeg har skåret i det, for ellers havde jeg ligget halv nøgen på mit profilbillede... smiler...

Ha, ha.... Hvis bare vi andre så halvt så friske ud om morgen, så havde det da være dejligt

Har nu handlet ind til det helt store juledekorationshygge og æbleskiver til dessert  Så nu venter jeg bare på min kusine. Hun aner ikke vi skal julehygge, så glæder mig helt vildt til at overraske hende

Anmeld

24. november 2010

twinboys

Tanja84 skriver:

Ha, ha.... Hvis bare vi andre så halvt så friske ud om morgen, så havde det da være dejligt

Har nu handlet ind til det helt store juledekorationshygge og æbleskiver til dessert  Så nu venter jeg bare på min kusine. Hun aner ikke vi skal julehygge, så glæder mig helt vildt til at overraske hende

Elsker også overraskelser

Anmeld

24. november 2010

Kløver

twinboys skriver:

Julehygge weeeeeeeee.... og jeg glæder mig til at se det fine julekort...

Og tak for de fine ord om mit profil billede... total morgenpige med morgenhår og make up fra dagen før... hø hø

Hehe ja elsker bare jul og forberedelserne

Ja jeg troede nu håret skulle være sådan, men ja det ser total fedt ud, at det er puffet

Anmeld

24. november 2010

Sofia

JAAAAAAAAAA Glæder mig!!

Anmeld

24. november 2010

Kruse90

det er SÅ fedt
glæder mig så meget.
også fordi jeg ved at efter jul så skal vi på klinikken i Brædstrup Og jeg glæder mig så meget til at vi forhåbelig får noget mere afvide.

Og er da først blevet i jule humør efter der er kommet alt det sne Det er så hyggeligt

Anmeld

25. november 2010

twinboys

Maja84 skriver:

Hehe ja elsker bare jul og forberedelserne

Ja jeg troede nu håret skulle være sådan, men ja det ser total fedt ud, at det er puffet

Smiler det sidder fra aftenen før...

Anmeld

25. november 2010

Kløver

twinboys skriver:

Smiler det sidder fra aftenen før...

det er også en fed farve du har fået lavet i håret, den er meget rød/orange men alligevel uden at være skrigende.... aaajjj nu vil jeg jo helt vildt gerne ha gjort et eller snadet ved mit bøvlede gravid hår, som stadig lider under at være blevet permantet ved en dårlig frisør for 8 mdr siden

Anmeld

25. november 2010

twinboys

Maja84 skriver:

det er også en fed farve du har fået lavet i håret, den er meget rød/orange men alligevel uden at være skrigende.... aaajjj nu vil jeg jo helt vildt gerne ha gjort et eller snadet ved mit bøvlede gravid hår, som stadig lider under at være blevet permantet ved en dårlig frisør for 8 mdr siden

Smiler det bliver også din tur søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.