Weeeeeeeeeeeeeeeeee så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

hold da op ja, nu er det snart...

vi pynter op d. 5. december... dagen efter at vores datter er blevet 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

twinboys

lulleh skriver:

hvor tidlig begynder dit julehumør.. ?

- kram Louise

1 mdr. før jul ellers fradagen inden 1. søndag i advent men i år en uge før 1. søndag i advent, da vi ikke er hjemme i denne her weekend... og pyntes det skulle der inden 1. søndag i advent...

Nisser nisser nisser ja her vi kommer

Anmeld

24. november 2010

twinboys

Tanja84 skriver:

Weeeee, glæder mig så meget til at fejre min første jul som gift og med barn - Tænk engang hvor meget der er sket på kun et år

Skal senere i dag ned og handle ind til juledekorationer, også kommer min skønne kusine senere og julehygger

Nb. Hvor ser du altså bare brand godt ud på det nye profilbillede

Weeeeeeeeeeeee julehygge....

Og tak ja det profilbillede er så med morgenhår og makeup fra dagen før... smiler og ja jeg har skåret i det, for ellers havde jeg ligget halv nøgen på mit profilbillede... smiler...

Anmeld

24. november 2010

Kløver

KUN 1 måned til JUL... 

Ville bare lige dele det med jer...

Majbritt 

hvor skøøøøønt, glæder mig glæder mig glæder mig, synes altid dec er så dejlig en måed, så ser selvfølgelig frem til 1 dec, og ser også frem til på søndag som jo er 1 søndag i advendt, hvor jeg skal lave juledekorationer, med min mor og farmor (årlig tradition) derefter hygge med gløgg og æbleskiver, med mor,far, søstre + påhæng, og selvfølgelig også farmor og hendes samlever, og samtidig skal vi også have taget billeder af manden og mig med mave på, til julekort iiiihh hvor jeg glæder mig

glædelig 1 mdr til jul

ps: må lige rose dit profilbillede det er da bare superfedt

Anmeld

24. november 2010

Loa

Ha ha Majbritt du er så sød.....

Spreder budskab om jul og sne

Kan man andet end at blive i godt humør

Anmeld

24. november 2010

twinboys

Maja84 skriver:

hvor skøøøøønt, glæder mig glæder mig glæder mig, synes altid dec er så dejlig en måed, så ser selvfølgelig frem til 1 dec, og ser også frem til på søndag som jo er 1 søndag i advendt, hvor jeg skal lave juledekorationer, med min mor og farmor (årlig tradition) derefter hygge med gløgg og æbleskiver, med mor,far, søstre + påhæng, og selvfølgelig også farmor og hendes samlever, og samtidig skal vi også have taget billeder af manden og mig med mave på, til julekort iiiihh hvor jeg glæder mig

glædelig 1 mdr til jul

ps: må lige rose dit profilbillede det er da bare superfedt

Julehygge weeeeeeeee.... og jeg glæder mig til at se det fine julekort...

Og tak for de fine ord om mit profil billede... total morgenpige med morgenhår og make up fra dagen før... hø hø

Anmeld

24. november 2010

Mi

weeee

Jeg skal igang med at pynte op nu  og fik bagt de første småkager i går

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. november 2010

twinboys

MarianneSonne skriver:

weeee

Jeg skal igang med at pynte op nu  og fik bagt de første småkager i går

Marianne

www.stjerneleg.dk

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sender du nogle afsted til mig

Anmeld

24. november 2010

Mi

Sjovt nok så siger alle det, når de høre at man har bagt

Jeg havde lige en håndfuld med ud til en gammel dame jeg gør rent hos idag. Hun blev så glad, for hun bager ikke længere selv.

Har også samlet mos, som ligger på bryggersgulvet og tørre. Desværre har hunden udset sig det som en alletiders liggeplads  Møgkøter!

Anmeld

24. november 2010

Carina1977

twinboys skriver:

KUN 1 måned til JUL... 

Ville bare lige dele det med jer...

Majbritt 

Dvs. at indenfor den næste måned, bliver vi allesammen fattigrøve   Jeg glæder mig til hyggen og samværet med min familie juleaften, men jeg synes dælme det er en presset måned. Så er det godt der kommer børnepenge måneden efter hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.