Jeg har jo sådan set altid vidst det, men det er bare ved at være irriterende.. 
Min mand og jeg, bor 300 km fra min familie, så ikke særlig ofte vi ser/besøger dem..
Men når vi har besluttet en weekend vi besøger dem (vi bor altid hos min mor, og aftaler så at besøge andre), og jeg planlægger at se min mormor, søskende osv (altså ikke dem alle samme dag) skal jeg gå og høre på han beklager sig: "Åh nej, jeg gider ikke.." "Kunne sagtens undvære dem" osv osv.. Og hvis jeg så svarer tilbage: "jamen nu er det altså kun få gange om året vi (jeg) ser dem, så derfor vil jeg også se dem denne gang".. Hvor hans svar bare er, at vi allerede ser dem for meget! 
Selvom jeg godt ved at han ikke er det store familiemenneske, gør det utroligt ondt at høre, at han ikke gider være sammen med min familie.. Og det er jo ikke fordi han hader dem som personer... Det er bare det dér samvær 
Vil så lige sige, at jeg nogle gange også besøger dem selv, og han "får lov" at blive hjemme..
Med hans egen familie er det dog ikke så slemt, dem nyder han i hvert fald mere.. Hmm.. Men tror nu stadig ikke det er min familie som personer han ikke kan lide...
Argh, det er bare så svært, når ens bedre halvdel, hader at være sammen med min familie...
Anmeld