Synes sku det er lidt mærkeligt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Leonora

Miia90 skriver:

håber jeg godt nok også.

vi er uforklarelig barnløse. sunde og raske og kæresten sæd er i top men måske sædcellerne ikk kan finde ud af og befrugte æget men det finder da ihverfald ud snart jo

så er det sku da godt at i får noget hjælp nu...og hvem ved måske bliver i gravide helt af jer selv...jeg håber meget at det snart sker for jer...

Er selv lang tid om at blive gravid. men håber ik vi skal vente lige så lang tid som første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Miia90

Leonora skriver:

så er det sku da godt at i får noget hjælp nu...og hvem ved måske bliver i gravide helt af jer selv...jeg håber meget at det snart sker for jer...

Er selv lang tid om at blive gravid. men håber ik vi skal vente lige så lang tid som første gang

Jeg  

hva fejler du siden du er i behandling. hvor lang tid tog det første gang ?

Anmeld

24. november 2010

Leonora

Miia90 skriver:

Jeg  

hva fejler du siden du er i behandling. hvor lang tid tog det første gang ?

vi er ikke i beh...sku lige til det sidste gang men nåede at blive gravid selv...det tog 1 1/2 år..denne gang har vi været i gang i 3 måneder...

Jeg har sen æl (på ca 17 dagen)..og min cylkus bliver kortere og kortere synes jeg. Sidst kun 24 dage...men nu må vi se hvornår den kommer. har test dag lørdag men føler at mens er på vej..ellers må jeg tale med min læge

Anmeld

24. november 2010

Mullefisen2011

Øvvv søde.. havde lige håbet det var godt nyt fra dig..  Held og lykke med videre behandling hvis det er din mens der er kommet

Anmeld

25. november 2010

Miia90

Mullepigen86 skriver:

Øvvv søde.. havde lige håbet det var godt nyt fra dig..  Held og lykke med videre behandling hvis det er din mens der er kommet

tak søde. det er min mens der er kommer

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

Øv altså.

Det er da hurtigt i kommer i IVF, er det ikke? 

Anmeld

25. november 2010

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Øv altså.

Det er da hurtigt i kommer i IVF, er det ikke? 

det ved jeg ikk. hvor lang tid går der normalt? :/

Anmeld

25. november 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Åhhhr øvvvvv... Synes jeg ikke godt om.. troede den var der denne gang.. Hepper på dig og  i det videre forløb..

til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.