Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nej, synes ikk jeg har ondt. har test dag d. 30nov
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: åhhh det er bare så ufedt når man ik kan læse sin krops signaler... Har du ondt?...hvornår har du test dag? Mange tanker fra mig
åhhh det er bare så ufedt når man ik kan læse sin krops signaler...
Har du ondt?...hvornår har du test dag?
Mange tanker fra mig
nej, synes jeg ikk. har test dag d. 30 nov.
hmmm der er jo mange der bøder ved graviditet...håber virkelig meget du er belevet gravid...
Har selv test dag d 27 men har desværre haft ondt igår så jeg tror ik den er der...
for at du får en positiv test d 30
Leonora skriver: hmmm der er jo mange der bøder ved graviditet...håber virkelig meget du er belevet gravid... Har selv test dag d 27 men har desværre haft ondt igår så jeg tror ik den er der... for at du får en positiv test d 30
mannge tak. håber jeg godt nok også
Øv lige som jeg skrev jeg ikk havde ondt, fik jeg ondt og bløder endnu mere nu :/ tror det er min mens må ringe til gynækologen kl 10
jeg bløder. må nok hellere ringe til gynækolog. så skal jeg startede i IVF
Miia90 skriver: Øv lige som jeg skrev jeg ikk havde ondt, fik jeg ondt og bløder endnu mere nu :/ tror det er min mens må ringe til gynækologen kl 10
ØØv øv øv hvor e det unfair....håber du har fået talt med lægen.
Rigtig mange tanker fra mig til dig
Leonora skriver: ØØv øv øv hvor e det unfair....håber du har fået talt med lægen. Rigtig mange tanker fra mig til dig
Tak, vi skal til samtale d 1 dec til IVF behandling
Så er bliver lidt større chance og det bliver inden de går på juleferie
Miia90 skriver: Tak, vi skal til samtale d 1 dec til IVF behandling Så er bliver lidt større chance og det bliver inden de går på juleferie
Super godt....så var det godt at din mens ikke lod vente på sig...håber meget at du bliver gravid på IVF...
Jeg kan ik huske..hvorfor er det i får hjælp?
Leonora skriver: Super godt....så var det godt at din mens ikke lod vente på sig...håber meget at du bliver gravid på IVF... Jeg kan ik huske..hvorfor er det i får hjælp?
håber jeg godt nok også.
vi er uforklarelig barnløse. sunde og raske og kæresten sæd er i top men måske sædcellerne ikk kan finde ud af og befrugte æget men det finder da ihverfald ud snart jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128