Anbefal en sovedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

jannebjerre

Svenne skriver:

Hej alle

Hvilken dragt sover jeres barn i i barnevognen?

En rigtig flyverdragt er for varm til min dreng og den vatterede dragt, han sover i nu er faktisk for lille. Så han skal have en ny - men jeg har faktisk rigtig svært ved at finde en! Jeg synes ikke, jeg kan finde så mange forskellige...

.. og skal det være fleece, uld, softshell eller noget helt fjerde??

Så anbefal en god sovedragt

Felix har denne og den holder ham faktisk rigeligt varm og koster 350 i intersport...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Svenne

Tak for jeres svar og tips!

Jeg har netop i dag investeret i en heldragt i uld fra Joha. Jeg er sikker på, at det er det rigtige valg for min dreng. Ekspedienten lovede mig hvertfald, at han nok skal kunne holde varmen i den!

For som en af jer skriver, så er børn bare forskellige! og voksien dur simpelthen ikke til ham...

Anmeld

24. november 2010

Svenne

jannebjerre skriver:

Felix har denne og den holder ham faktisk rigeligt varm og koster 350 i intersport...

Århh, hvor er han bedårende!!

Den dragt overvejede jeg også, men valgte, at det skulle være uld.. men lækker er den!!

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Svenne skriver:

Århh, hvor er han bedårende!!

Den dragt overvejede jeg også, men valgte, at det skulle være uld.. men lækker er den!!

iihhh tak

Okay, men felix har både den og han sover i drømmeposen...sys det må være så koldt at ligge der i det her vejr...

Anmeld

24. november 2010

LauraLW

Før sov Vilma i voksipose (med ulddyne i) og så bare hendes almindelige tøj.

Men synes at Voksien fylder for meget i klapvognen når hun sidder op, så vi er nu gået over til en kørepose. (voksien bruger vi så til "rejseseng" og i en barnevogn nede hos min mor)

Vi har fået denne kørepose fra 7 a.m. enfant, og den er genial!

Udover den har hun enten alm tøj på eller lidt tøj + softshell dragt. Det fungerer rigtig godt, og hun holder varmen rigtig godt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.