Anbefal en sovedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.884 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Svenne

Hej alle

Hvilken dragt sover jeres barn i i barnevognen?

En rigtig flyverdragt er for varm til min dreng og den vatterede dragt, han sover i nu er faktisk for lille. Så han skal have en ny - men jeg har faktisk rigtig svært ved at finde en! Jeg synes ikke, jeg kan finde så mange forskellige...

.. og skal det være fleece, uld, softshell eller noget helt fjerde??

Så anbefal en god sovedragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

bullerbassen

Her sover Silas i sin voksipose ( strik trøje )

Men vi har fleecedragt fra Idat & Molo og de er begge 2 skønne. IdaT dragten er lidt tykker end molo 's.

Ville nok vælge en hvor der er evt fleece for uden & bomuld for inden

Anmeld

23. november 2010

Svenne

bullerbassen skriver:

Her sover Silas i sin voksipose ( strik trøje )

Men vi har fleecedragt fra Idat & Molo og de er begge 2 skønne. IdaT dragten er lidt tykker end molo 's.

Ville nok vælge en hvor der er evt fleece for uden & bomuld for inden

Jeg har også en voksi, men den er ALT for varm til ham og han hiver armene op over - og så er der jo ikke så meget fidus ved det...

Tak for tippet..
Molos, der er der ikke bomuld indeni, vel? Jeg har nemlig jakken og der synes jeg ikke, der er?...

Anmeld

23. november 2010

sne190810

Nu ved jeg ikke hvad str. du leder efter, men Joha har nogle rigtig lækre ulddragter i ren uld.

Netop lavet til når bebs skal ud og vugge i barnevognen

Anmeld

23. november 2010

Svenne

sne190810 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad str. du leder efter, men Joha har nogle rigtig lækre ulddragter i ren uld.

Netop lavet til når bebs skal ud og vugge i barnevognen

Det skal være str. 80/86, så det er stadig baby, vil jeg mene.

Joha, det vil jeg lige undersøge nærmere! tak!

Anmeld

23. november 2010

sne190810

23. november 2010

bullerbassen

Svenne skriver:

Jeg har også en voksi, men den er ALT for varm til ham og han hiver armene op over - og så er der jo ikke så meget fidus ved det...

Tak for tippet..
Molos, der er der ikke bomuld indeni, vel? Jeg har nemlig jakken og der synes jeg ikke, der er?...

Nej det kan jeg godt se, det dur jo ikke så.

Silas hiver også armene over hovedet, han har så bare striktrøje og vanter på ... Men oftes kan jeg pakke ham så godt ned at de ikke kommer op .. Syntes nemlig voksi er så skøn, da man jo så slipper for alt det tøj.. Du kan ikke pakke ham så han ikke kan tage armene op og så bare i hans alm tøj

Har sådan en alm molo fleecedragt og der er kun 1 lag.. Har også sådan en som joha ( uld ) købt i føtex ( 249 ) som vi brugte under regndragten her til efterår.

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Herhjemme står den også på Voksipose, vanter og hue og ikke mere... når det bliver lidt koldere, får hun en striktrøje på, så skuldrene og armene ikke bliver kolde.

Ellers har Hummel lavet nogle rigtigt lækre fleecedragter med bomuldsfoer til ca. 3-400 kr. 

Anmeld

23. november 2010

Mumto3

Svenne skriver:

Tak for tippet..

Af samme årsag ligger min datter i en tyk lækker anorak.

Hun er mit tredie barn og de to første lå i en heldragt og det var rigtig godt til dem, men det fungere bare overhovedet ikke til min datter. Hun har det bedst med at ligge i strømpebukser for neden (under dynen) og så en tyk og varm jakke for oven, hvor hun så har hele overkroppen og armene oppe over dynen. Børn er bare mega forskellige

Anmeld

24. november 2010

zxra

Okker Gokker har lavet den fedeste ulddragt - den har min søn, og leder efter lys og lygte efter størrelsen større - den er SÅ dejlig og holder ham perfekt varm.

Havde den også til min datter, og den er altså bare skøn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.