Lad mig se jeres julebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Diana...

Ox. skriver:

Årrrh så fin!

1000 tak søde 

Og kan kun sige i lige måde og sikke fin kjole hun har på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Guldet

Ox. skriver:

Mine er ikke deciderede julebilleder der skal sendes rundt til familie osv, men har da fået fat i et par gode af bettefisen denne måned

hvor er hun sød. og sikke en flot kjole hun har på, hvor er den fra?

Anmeld

10. december 2010

minbaby

Vi har sendt dette billede ud til venner og familie.

Lærke er en rigtig efternøgler og det krævede lidt overtalelse at få de to store med på billedet. Men syntes det blev vildt godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

Rosa

Årets to julekort, som virkelig ikke var gennemtænkte! Jeg stak ham bare stjernen mens han lå i sækkestolen og tog så kameraet frem, som en spontan ide - men måtte så skylle hans mund for glimmer bagefter :

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Rosa skriver:

Årets to julekort, som virkelig ikke var gennemtænkte! Jeg stak ham bare stjernen mens han lå i sækkestolen og tog så kameraet frem, som en spontan ide - men måtte så skylle hans mund for glimmer bagefter :

Åhh hvor er han bare dejlig, han synes da bare den stjerne er for hyggelig selv om der var glimmer over alt 

Anmeld

10. december 2010

Diana...

minbaby skriver:

Vi har sendt dette billede ud til venner og familie.

Lærke er en rigtig efternøgler og det krævede lidt overtalelse at få de to store med på billedet. Men syntes det blev vildt godt

Hold op det er bare et godt billed 

Anmeld

10. december 2010

MarleneH

qp skriver:

Jeg har lige været kreativ i går og taget julebilleder af min søn her i stuen - der blev taget en del men jeg synes nu jeg har valgt det rigtige billede Jeg har oploadet billedet online, 35 billeder til 87 kr inkl fragt i mat format (det er nok de færreste online fotobikser der laver fotos i mat format)... Så nu mangler jeg jo bare, at få købt nogle julekort og skrevet noget på dem. Jeg tænker, at jeg vil skrive julehilsenen på pc'en og printe den ud i flere stk hvor jeg derefter vil rive papiret i kanterne og smide dem i ovnen så de får det der gyldne gammeldags look... Så skal det bare limes på kortet og så afsted med posten!

Her er mit selvlavede julebillede....

Må jeg se jeres?

Hvor er han sød

Her er et billede af min nissepige.. har desværre ikke nogle af min søn, da han syns det er SÅ pinligt at lave nisse billeder

Knus Marlene

Anmeld

10. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mama10 skriver:

Her er vores lille nisse kinderødt er lavet i photoshop hehe Dette billede er blevet sendt ud til venner og familie

Hvor er han bare lækker!

Anmeld

10. december 2010

CeViss

Her er min lille nisse

Billedet er blevet lavet til julekort. Og det er vi igang med at få skrevet, så vi kan få det sendt

Anmeld

10. december 2010

CeViss

MarleneH skriver:

Hvor er han sød

Her er et billede af min nissepige.. har desværre ikke nogle af min søn, da han syns det er SÅ pinligt at lave nisse billeder

Knus Marlene

Sikke et godt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.