termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

sarahb skriver:

4+3

' hehe forvirrende men godt oppe i mit hoved burde jeg først ha testet på fredag da jeg ville være 4+0 der..  men det fik min læge ikke til at passe .. underligt? men hans test var positiv, er så forvirret. mend et forsvinder vel nok med tiden ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Valle81

den-lykkeligste skriver:

hej gravide & til jer der prøver (; min læge beregnede ca. min Termin til jeg var 4+0 . men når jeg beregner den selv, får jeg adskille svar på hvor langt jeg er ..  hvad kan jeg læne mig efter.. ville være så dejligt hvis man havde en chance for at være næsten sikker /;  ved godt at så er termin scanningen jo den bedste løsning .. (: men? nogle der kan give mig et peg om hvornår jeg har termin og hvor langt henne jeg evt. er? min havde min sidste mens. d. 23 oktober !

Du vil idag være 4+3:0)

Dette er taget fra baby.dk's terminsberegner:0)

Sidste menstruations første dag:

Antal dage i din cyklus:
Bliver sat til 28 dage hvis du ikke angiver noget.

Antal dage fra du har haft ægløsning til du får din menstruation (luthealfasen):
Bliver sat til 14 dage hvis du ikke angiver noget.

Anslået befrugtningsdato: 05/11 2010
Forventet terminsdato: 30/07 2011
Så langt er du i din graviditet: 4 uger, 3 dage (4+3)

Har selv brugt denne ved mine sidste og denne graviditet og de har været korrekte og matchende når jeg har været ved læge:0)

Tillykke med graviditeten:0)

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Valle81 skriver:

Du vil idag være 4+3:0)

Dette er taget fra baby.dk's terminsberegner:0)

Sidste menstruations første dag:

Antal dage i din cyklus:  
Bliver sat til 28 dage hvis du ikke angiver noget.

Antal dage fra du har haft ægløsning til du får din menstruation (luthealfasen):  
Bliver sat til 14 dage hvis du ikke angiver noget.

Anslået befrugtningsdato: 05/11 2010
Forventet terminsdato: 30/07 2011
Så langt er du i din graviditet: 4 uger, 3 dage (4+3)

Har selv brugt denne ved mine sidste og denne graviditet og de har været korrekte og matchende når jeg har været ved læge:0)

Tillykke med graviditeten:0)

mange tak.. så blev jeg en del klogere (; jamen perfekt!! (: så håber jeg bare spunken blir derinde .. (:

Anmeld

23. november 2010

VNB

den-lykkeligste skriver:

mange tak (: & tillykke tillykke .. jamen er bare så forvirret fordi jeg havde jo troet jeg var 3+2 da jeg testede positivt.. for manglede lig nogle dage til jeg var 4+0.. men åbenbart var jeg de 4+0 så kunne slet ikke finde rundt i det..

mange tak, blir skønt at få et lille julebarn lige om lidt

du har måske selv beregnet fra din sidste mens dag så? Så passer det jo nemlig med at du er ca 4 dage længere henne end du troede  

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

VNB skriver:

mange tak, blir skønt at få et lille julebarn lige om lidt

du har måske selv beregnet fra din sidste mens dag så? Så passer det jo nemlig med at du er ca 4 dage længere henne end du troede  

' ja fnis :i <3 ..

oh dont ask me ); er så forvirret.. sagen er jeg er gravid og ikke bør tænke så meeget, (: kom bare bag på mig at jeg var 4+0 da jeg manglede 6 dage til de 4+0 i mit lille hoved.. hihi;* men jeg er nok rundt på gulvet ;*

Anmeld

23. november 2010

VNB

den-lykkeligste skriver:

' ja fnis :i <3 ..

oh dont ask me ); er så forvirret.. sagen er jeg er gravid og ikke bør tænke så meeget, (: kom bare bag på mig at jeg var 4+0 da jeg manglede 6 dage til de 4+0 i mit lille hoved.. hihi;* men jeg er nok rundt på gulvet ;*

hihi kan godt forstå dig  sådan har alle ny-gravide det vist, havde jeg ihvertfald også selv! 

blir spændende at høre nærmere efter NF scanningen!

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

VNB skriver:

hihi kan godt forstå dig  sådan har alle ny-gravide det vist, havde jeg ihvertfald også selv! 

blir spændende at høre nærmere efter NF scanningen!

præcis søde

Anmeld

23. november 2010

Benjamins'mor

jeg vil råde dig til at vente til den første scanning og se hvor langt du er henne.

min læge sagde jeg havde termin d. 1 dec. og da jeg kom til scanning sagde de min termin er d. 28 dec.

de kan altså godt tage meget fejl.

Anmeld

23. november 2010

CarinaSB

den-lykkeligste skriver:

hej gravide & til jer der prøver (; min læge beregnede ca. min Termin til jeg var 4+0 . men når jeg beregner den selv, får jeg adskille svar på hvor langt jeg er ..  hvad kan jeg læne mig efter.. ville være så dejligt hvis man havde en chance for at være næsten sikker /;  ved godt at så er termin scanningen jo den bedste løsning .. (: men? nogle der kan give mig et peg om hvornår jeg har termin og hvor langt henne jeg evt. er? min havde min sidste mens. d. 23 oktober !

jeg havde min sidste mens første dag d 24/10-08 og jeg havde termin d 31/7-09 .. så du må have den 30/7.11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.