termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

hej gravide & til jer der prøver (; min læge beregnede ca. min Termin til jeg var 4+0 . men når jeg beregner den selv, får jeg adskille svar på hvor langt jeg er ..  hvad kan jeg læne mig efter.. ville være så dejligt hvis man havde en chance for at være næsten sikker /;  ved godt at så er termin scanningen jo den bedste løsning .. (: men? nogle der kan give mig et peg om hvornår jeg har termin og hvor langt henne jeg evt. er? min havde min sidste mens. d. 23 oktober !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

sarahb

er det den første dag for din sidste mens?
Du skal tælle fra den første dag du havde mens..

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

sarahb skriver:

er det den første dag for din sidste mens?
Du skal tælle fra den første dag du havde mens..

mente også første dag i mens, min fejl

Anmeld

23. november 2010

Kildebakken

Du får det i hvert fald mere præcist at vide ved første scanning - Stort tillykke:-)

Anmeld

23. november 2010

sarahb

30 juli

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

sarahb skriver:

30 juli

& hvor langt henne ? :')

Anmeld

23. november 2010

VNB

lægen regner terminen efter din sidste menstruations første dag. Men til NF scanningen får du en mere "præcis" termins dato som følger dig resten af graviditeten  der måler de barnets størrelse og sætter terminen efter det.

egentlig er det jo heller ikke af den store betydning om man er 2 dage længere og mindre henne, (de fleste føder jo alligevel ikke på selve termins datoen....) men det BETYDER bare noget for en selv alligevel.. det kan jeg sagtens huske fra min selv i starten

STORT tillykke med den nye lille spire og GLÆD dig til det hele igennem graviditeten!

Knus fra Vinni som har termin om 2 uger

Anmeld

23. november 2010

sarahb

den-lykkeligste skriver:

& hvor langt henne ? :')

4+3

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Kildebakken skriver:

Du får det i hvert fald mere præcist at vide ved første scanning - Stort tillykke:-)

vil jeg gerne tro kan heller ikke vente !! men grunde til at jeg er så forvirret er at lægen kan få mig til at være 4 uger henne når jeg manglede endnu en uge før forventet mens.. total forvirret.. men han må vide hvad han snakker om (: hans test var da positiv udover mine egne .. bare underligt..

Anmeld

23. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

VNB skriver:

lægen regner terminen efter din sidste menstruations første dag. Men til NF scanningen får du en mere "præcis" termins dato som følger dig resten af graviditeten  der måler de barnets størrelse og sætter terminen efter det.

egentlig er det jo heller ikke af den store betydning om man er 2 dage længere og mindre henne, (de fleste føder jo alligevel ikke på selve termins datoen....) men det BETYDER bare noget for en selv alligevel.. det kan jeg sagtens huske fra min selv i starten

STORT tillykke med den nye lille spire og GLÆD dig til det hele igennem graviditeten!

Knus fra Vinni som har termin om 2 uger

mange tak (: & tillykke tillykke .. jamen er bare så forvirret fordi jeg havde jo troet jeg var 3+2 da jeg testede positivt.. for manglede lig nogle dage til jeg var 4+0.. men åbenbart var jeg de 4+0 så kunne slet ikke finde rundt i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.