Har I hørt om urintest der viser køn på barnet fra uge 10?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Persille83

Spild af penge efter min mening. Vent hellere til uge 15 og få en kønsscanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

tinasmor

Hvis du f.eks også har en snert at PCO kan den ikke bruges, da den så vil vise dreng selv om det er en pige.

Jeg tror det bedre kan betale sig at vente de 7 uger og bruge de 400 kr på en kønscanning hvis du er nysgerrig.

Anmeld

23. november 2010

Muffinmus

nope, faktisk så har den vist forkert i over 80 % af dem jeg kender i netgrupperne der har prøvet den..så den viser faktisk næsten stik modsat

Anmeld

23. november 2010

blomst84

Jeg har skrevet herinde om den før.. Snakkede med hende som scannede mig til MD scanning og hun havde haft mange igennem der havde prøvet den test og troede de skulle have enten en pige eller dreng, også viste det sig at være forkert, hun fortalte også at det ikke rigtig giver udslag i urinen om det er en pige eller dreng, da det kan have meget med hormornerne i kroppen at gøre, såsom hvis man har pco eller anden form for hormon i kroppen. Så spar du dine penge til en kønsscanning i stedet der kan du få svar allerede i uge 15 og de er 99% sikre

Anmeld

23. november 2010

Minmio

tinasmor skriver:

Hvis du f.eks også har en snert at PCO kan den ikke bruges, da den så vil vise dreng selv om det er en pige.

Jeg tror det bedre kan betale sig at vente de 7 uger og bruge de 400 kr på en kønscanning hvis du er nysgerrig.

Vi har også regnet lidt på det, og der er kun 5 uger til vi skal til scanning nr 2 hvor vi får at vide hvem der gemmer sig i maven.

Indtil videre vil jeg bare glæde mig til det. tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.