Har I hørt om urintest der viser køn på barnet fra uge 10?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Minmio

Sad lige og læste lidt på nettet og fandt ud af at der findes en urin test som viser hvilket køn barnet har allerede fra uge 10 :  http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/urintest-intelligender.html

Er det en test i kunne finde på at købe? Jeg sidder og overvejer om jeg skal prøve eller om jeg skal vente til den næste scanning.

Jeg er en af dem der er såååå nys. Kan næsten ikke vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

SabrinaR

Har hørt om den, og chancen for den viser rigtig er 50/50..

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

SabrinaR skriver:

Men det siger vel os sig selv 

Anmeld

23. november 2010

Minmio

SabrinaR skriver:

På deres hjemmeside står der ellers 90%

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

tatii72 skriver:

På deres hjemmeside står der ellers 90%

hvis den ikke koster en krig kan man da for nysgerrighedens skyld godt prøve

Anmeld

23. november 2010

L.J.L

tatii72 skriver:

Sad lige og læste lidt på nettet og fandt ud af at der findes en urin test som viser hvilket køn barnet har allerede fra uge 10 :  http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/urintest-intelligender.html

Er det en test i kunne finde på at købe? Jeg sidder og overvejer om jeg skal prøve eller om jeg skal vente til den næste scanning.

Jeg er en af dem der er såååå nys. Kan næsten ikke vente.

den hedder Intelligender vidst nok.

Jeg prøvede at købe en, da jeg allerede vidste jeg ventede en dreng, bare for sjov for at se om det fungerede, og den viste godt nok at vi ventede en dreng. Men om det var tilfældigt ved jeg ikke

Men hvis du vil prøve den, så kan det bedst svare sig at købe den i Sverige, søg evt. på google. Jeg købte den på nettet fra Sverige.

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

der har været snak om den herinde før, og i over 50% af tilfældende (enten brugere herinde fra eller deres bekendte der havde brugt den) viste forkert..

Jeg ville ikke spile pengene på den! Du kan ligeså godt lægge 2 sedler i en hat og trække enten "dreng" eller "pige"

det er vist ligeså sikkert

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Men det siger vel os sig selv 

Anmeld

23. november 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Anmeld

23. november 2010

Minmio

linselouise skriver:

den hedder Intelligender vidst nok.

Jeg prøvede at købe en, da jeg allerede vidste jeg ventede en dreng, bare for sjov for at se om det fungerede, og den viste godt nok at vi ventede en dreng. Men om det var tilfældigt ved jeg ikke

Men hvis du vil prøve den, så kan det bedst svare sig at købe den i Sverige, søg evt. på google. Jeg købte den på nettet fra Sverige.

Jeg ved godt hvor man kan købe den, men manden er desværre lidt imod den da den koster omkring 400 kr med porto. Og han siger at han hellere vil vente.

Jeg vil riiiigtig gerne, selv om jeg egentlig er "ligeglad" med om det er en dreng eller pige. Er bare meget meget nysgerrig. Hvis I kan forstå hvad jeg mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.