gæstelisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

oo

hvor er I søde

jamen det er jo HELE sørens familie vi vælger fra så og det er selvfølgelig også en stor beslutning....selvom jeg et eller andet sted synes de SELV har valgt ved at sige, at de virkelig ikke kunne køre helt herned blot for at se på en baby  nu lader jeg den lige være op til Søren, for det er jo hans søskende, men jeg har allerede sagt, at hvis de melder fra til navngivningen, så gider jeg overhovedet ikke mere med dem (vi har allerede fået at vide, at det var forrykt hun ikke skulle døbes, for "dåben er jo grundstenen i en god dansk opdragelse" )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

oo

Skouboe skriver:

Hvis I begge to ikke gider at kigge på dem, så lad være med at invitere Det er udelukkende jer der bestemmer det

Jeg tror helt sikkert også at der er en stribe beærede NS'ere der gerne stiller op. 

Og ellers bor jeg altså kun 17 km fra Herlev og kan have 60 siddende gæster til spisning, så jeg lægger gerne hus til et NS træf, når I nu alligevel er herovre

åååårhja! det ville måske ikke være den dummeste ide

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

hvor er I søde

jamen det er jo HELE sørens familie vi vælger fra så og det er selvfølgelig også en stor beslutning....selvom jeg et eller andet sted synes de SELV har valgt ved at sige, at de virkelig ikke kunne køre helt herned blot for at se på en baby  nu lader jeg den lige være op til Søren, for det er jo hans søskende, men jeg har allerede sagt, at hvis de melder fra til navngivningen, så gider jeg overhovedet ikke mere med dem (vi har allerede fået at vide, at det var forrykt hun ikke skulle døbes, for "dåben er jo grundstenen i en god dansk opdragelse" )

Den har min svigermor desværre præsteret at toppe.. Hun fortalte min svoger og svigerinde at de var NØDT til at få deres datter døbt, da hun ellers ikke ville kunne blive begravet, hvis hun døde som spæd.. min svigerinde var højgravid på det tidspunkt, så det var ikke det fedeste at få at vide...

Hun har også allerede meldt ud at hvis de holder non-firmation eller lignende for tøsen, så kommer hun altså ikke.. suk!

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

hvor er I søde

Ej nej nej altså!!! Jeg kan sgu godt forstå at du ser på det som om at hvis de ikke vil nu så kan de have dem selv!!!! Hvad bilder de sig ind??? Men ja det skal da være op til Søren hvad han vil.

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

åååårhja! det ville måske ikke være den dummeste ide

Det er helt op til jer om I orker

Så inviterer vi de NS'ere der har mulighed/tid/overskud for at komme og laver noget sammenskuds frokost/kaffe/kage noget eller noget i den stil

Anmeld

23. november 2010

anna-jonas

Åhhhh............Trine, sådan nogle dorske bonderøve, at de ikke gider køre ned for at se Frk. Sol. De fortjener fandme ikke at blive inviteret. Men det er fint, at du lader Søren summe lidt over det, så at det er ham der vælger.

Husk at det er jeres dag med Sol............og at livet er for kort til mennesker man ikke gider.

Knus Mette

Ps. Og du ved, at jeg ville smide alt, og tage afsted...................hvis jeg blev spurgt.<3

Anmeld

23. november 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

så sidder jeg her og skriver gæstelisten til Sols navngivningsfest - og så kigger jeg på den og tænker at det godt nok er lidt træls at have 15 mennesker på listen som jeg er SÅ ligeglad med lige nu!! (sørens familie)

jeg ku godt komme i tanker om 15 NS'ere jeg hellere ville se den dag

ÅHHH altså det familie ræs men vi stiller også gerne op med ære

Og skoubo super initiativ med træf!!

Anmeld

23. november 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

så sidder jeg her og skriver gæstelisten til Sols navngivningsfest - og så kigger jeg på den og tænker at det godt nok er lidt træls at have 15 mennesker på listen som jeg er SÅ ligeglad med lige nu!! (sørens familie)

jeg ku godt komme i tanker om 15 NS'ere jeg hellere ville se den dag

Åh ja, den der ligegyldighed fra mandens familie, den kender jeg. Oves far var meget interesseret i Emma. Hans bror har set hende én gang og svigermor svigter os gang på gang, når hun lover at komme... Spændende at se om hun kommer til jul?!  Siger dog aldrig noget til Emma, da hun ikke skal skuffes. Og kan såmænd godt forstå, at Ove prøver at holde fast i den sidste han har tilbage på hans side... Selv om at jeg, hvis det stod til mig, ikke gad invitere hende...

Men hun får det osse af vide, næste gang vi ses... når altså hun skal hjem eller vi skal hjem... alt efter hvor vi nu er... vil ikke ødelægge det for Ove, så hun smutter før planlagt...

Men hvis Søren ikke gider dem, så lad dem da sejle deres egen sø. Håber I gør, hvad der er bedst for jer......

Anmeld

23. november 2010

LIZO

familie er jo ikke noget man selv vælger! men det er sq lidt sørgeligt hvis de ikke engang gider komme og se den lille sol

var det min søster, ja eller min svigerinde barn .. så står jeg der hver dag hvis jeg fik lov.. det er sq lidt svært at sætte sig ind i hva de tænker på.. 

hvor ville det dog være kedeligt hvis vi alle var ens.  fordi i vælger noget andet end hva de normalt gør i hans familie. det gør jer da på ingen måde til dårligere forældre. ´men det kan så hellere ikke være nemt at skulle vælge familien fra.. ( tro mig kender alt til det) det er ikke nemt.  os selvom de ikke er der for jer...

men jeg ville da os gerne over taget pladsen det kan da kun være hyggeligt

men håber i får en dejlig dag allivel

Anmeld

23. november 2010

ooo

Jeg kommer hvis der er kage og lækker baby.

Det er så dårlig stil ikke at komme og se lille Sol bassen, det er noget man som forældre nok ikke sådan lige glemmer igen. Det er jo ikke bare Sol de siger de ikke vil se, det er det at der er sket noget kæmpe stort i jeres liv, som de ikke vil dele med jer. Det er mærkeligt.

Kram Mette.

(Som gerne vil se Sol - også på billeder herinde)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.