gæstelisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. november 2010

oo

så sidder jeg her og skriver gæstelisten til Sols navngivningsfest - og så kigger jeg på den og tænker at det godt nok er lidt træls at have 15 mennesker på listen som jeg er SÅ ligeglad med lige nu!! (sørens familie)

jeg ku godt komme i tanker om 15 NS'ere jeg hellere ville se den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Vingummien

Du invitere bare

Men ja, må være træls at have det sådan. Men mpon ik i får det hyggeligt af lige vel

Anmeld

23. november 2010

oo

Tulipan skriver:

Du invitere bare

Men ja, må være træls at have det sådan. Men mpon ik i får det hyggeligt af lige vel

jooooov, det gør vi sikkert, jeg er bare så vred på dem lige nu fordi de ikke har gidet komme og se Sol

men så sagde Søren - til min halvstore overraskelse - at han ikke var sikker på han overhovedet ville invitere dem  så nu lader jeg ham lige tænke over dén en gang til - og ellers har vi 15 ledige pladser i festlokalet

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

jooooov, det gør vi sikkert, jeg er bare så vred på dem lige nu fordi de ikke har gidet komme og se Sol

men så sagde Søren - til min halvstore overraskelse - at han ikke var sikker på han overhovedet ville invitere dem  så nu lader jeg ham lige tænke over dén en gang til - og ellers har vi 15 ledige pladser i festlokalet

Du skal fandme være glad for at du har en mand der kan se fejlen ved sin egen familie

Vil nok også have mine overvejelser hvis folk ikke ville komme og se Emil.

Jamen så er der jo plads til os dejlige mødre herinde

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

Hold da op hvor ville der være 15 utrolig beærede NS'ere til stede hvis det var. He he.... Og helt ærligt! Det er JERES og Sol's dag, så hvis der er nogen I kun inviterer af pligt og ikke fordi I tænker det ville være dejligt at se dem så lad dog være at invitere dem og så må de jo blive sure bagefter. Det kan jo være I har en "økonomisk" undskyldning. Vi sad og overvejede om der skulle komme 53 eller 20 til Carlas barnedåb. Vi valgte at invitere ALLE så vi blev 53 men det var vigtigt for os. Og min familie sagde at hvis vi kun inviterede de tætte så var det HELT i orden for vi havde lige købt hus og fået barn så de vidste jo godt vi ikke var stinkende rige. He he... Så jeg synes I skal gøre det I har det bedst med.

Anmeld

23. november 2010

sarahb

vi er klar til at udfylde pladserne...

Anmeld

23. november 2010

otlitrom

Det ville være mig en ære at komme og fylde en stol (måske 2 ) og fejre Sol!

Hvad end Søren tager af beslutning, så håber jeg I inderst inde føler det er det rigtige. Det vigtigste er, at I får en god dag!

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Hvis I begge to ikke gider at kigge på dem, så lad være med at invitere Det er udelukkende jer der bestemmer det

Jeg tror helt sikkert også at der er en stribe beærede NS'ere der gerne stiller op. 

Og ellers bor jeg altså kun 17 km fra Herlev og kan have 60 siddende gæster til spisning, så jeg lægger gerne hus til et NS træf, når I nu alligevel er herovre

Anmeld

23. november 2010

Ida.

Som Michella skriver, så ville det være 15 meget beærede NS'ere men ja, det er altså noget af et dilemma at sidde med...det er ALTID surt at invitere af pligt (og hvor er de da også nogle numsehuller ikke at komme og beundre jeres mirakel )

Anmeld

23. november 2010

Ni-ko-li-ne

er du gal mand! det ville være den største ære!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.