Maise skriver:

ØVVVV gik herre dårligt med at trække hende, altså gik fnt hele dagen og sov med det samme jeg lagde hende, men vågnede efter 3 kvarter som om, " nu har jeg sovet min eftermiddagslur og er klar gen" kunne heldigvis lægge hende 1,5 time senere. Lod hende så dagen efter sove sine to lure igen som hun peljer, men hun vågnede op igen 1 time efter jeg lagde hende, super frisk, men kunne lægge hende igen 1 time efter. og så i aftes lagede jeg hende lidt senere kl 20. 30. kl. 3.18 var hun frisk. Hvad fanden sker der ????? jeg var så fustreret, gav en flaske, forsøgte i 1 time at få hende til at sove, min kæreste stod op med hende og jeg sov 11 time mere. så blev hun træt 5.30 og hun faldt nærmest om af træthed i mine arme i sofaen. lagede hende i seng og 1/2 time efter TAAADAAA-frisk igen. WHAT??? nu har hun sovet formiddags og vågner snart fra eftermiddagsluren og så kommer hun SENT i seng. som om hun kun skal have omkring 8 timer om natten for tiden. hmmmm tigerspring I don´t know. ellers må jeg til at vække hende om eftermiddagen, kan være den lur der laver ballade. for hun har sovet ca 2 timer om eftermiddagen de sidste par dage. hmmm er spændt på i nat. håber det var en engangside hun fik.
Hov fik dig aldrig svaret
sorry!!!!
Det er da noget rod for jer - jeg håber det går bedre nu! Ja hvordan går det med det???
Her er det bare ligepludselig det mest logiske i verden, at han kun skal ha en lur om dagen... hans formiddagslure begyndte at blive rigtig lange - sådan ca. 3 timer plus minus. En veninde, der passede ham i lørdags, forslog at prøve at trække ham lidt om formiddagen og så se om han ku nøjes med den ene.. og det kører bare - i går sov han fra 11-14:15. Og så igen kl. 19 - 08... altså jeg er nok meget heldig, det ved jeg godt, for han elsker at sove og er nem at ligge... krydser fingre for at det holder ved
Nu har jeg lige lagt ham her 11:30. Spændt på hvor længe hans over.
Håber det er sådan det skal være nu, for det er altså noget nemmere at lave noget uden for huset om formiddagen, når det kører på den måde...
Håber du vil fortælle hvordan det går hos jer!!
Anmeld