uge 15, kan altså stadig ikke mærke livmoderen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Low

Jeg kunne først mærke min i uge 20 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Laulund87

noname skriver:

Det har jeg heller ikke.... skal man det?????

Det mener jeg da ikke

Anmeld

23. november 2010

Albert/Alberthe1

betiinsen skriver:

Hej piger, er idag i uge 15, min mave buler derud af og har taget ca. 3 kg på. da jeg var ved privat jordemoder i uge 12 kunne hun mærke livmoderen da hun trykkede rigtigt hårdt og dybt i min mave og sagde alt var fint.

Men nu her kan jeg stadig ikke selv mærke det selv, og tænker at der måske er noget i vejen

Jeg Var lige til JM her i sidste uge, hun spurgte om jeg havde mærket noget liv endnu og om jeg havde kunne mærke min livmoder, men inden jeg fik lov at svare, sagde hun hurtigt at det var meget normalt hvis jeg ikke havde, de fleste mærker ikke liv eller livmoderen før de er over uge 20. Jeg har dog mærket både liv og livmoderen, er dog i uge 17+5 idag! Det kan altså også have noget med hvordan din livmoder vender, ligger den fremad eller bagud...

Anmeld

23. november 2010

JustMe

Alberts/ skriver:

jeg kunne heller ikke, kunne jeg ikke i lang tid, me vidste i bund og grund kke hvordan det villle føles og hvordan man skal mærke, men kan også være du ikke tør trykke så hårdt som jm, (;

Det tror jeg er alfa og omega, det du nævner her. Det er i hvert fald ganske givet årsagen til, at jeg ikke kan mærke min livmoder, og også årsagen til, at det ikke bekymrer mig

Betiinsen: Jeg er i 15. uge og prøvede at trykke lige over skambenet, da jeg skulle sove i går...jeg kunne intet mærke, men turde så ehller ikke presse så hårdt Min jordemoder mærkede så heller ikke på mig i 12. uge, så jeg kan kun vente til engang i 19. uge, hvor jeg skal derhen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.