Ung mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

MorTilMalene

Munder skriver:

Mener du, at man er gammel som 30-årig?

det syns jeg..(min mening) men det har nok lidt og gøre med min alder nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

oerbaek

Jeg syns det er et meget svært spærgsmål da det ikke handler om alder men om modenhed...

Jeg er selv 28 og venter barn nr 3... jeg var 22 da jeg fik den første og 24 da jeg fik nr 2 og jeg syns ikke jeg på noget tidspunkt har følt mig som ung mor eller har hørt nogle der kender mig kalde mig for en ung mor... derimod har jeg hørt mange kommentarer da jeg var gravid med den første, med at jeg var for ung...  men ikke efter jeg har fået børnene.

Meeen jeg syns ikke man kan sige at man er ung mor når man er under 28...

Tror nok man er teenmødre op til 18 og ung mor op til 25... men igen det er så forskelligt fra person til person syns jeg....

Anmeld

22. november 2010

Kay

TrineCT skriver:

Jeg mener:

At være en god mor, afhænger ikke af alder, men istedet af hvor moden og afklaret man er med sig selv og omgivelserne.

Der findes også mødre på 30 år, som langt fra er afklaret eller moden nok til at påtage sig det ansvar at omfostre en baby.

Trine

www.smart-babytøj.dk

vi snakker heller intet om duelighed... kun om hvad man forbinder med de 2 begræber

Anmeld

22. november 2010

Rockertand

HEEEEEIIIIII - ved I ikke, at 30'erne er de nye 20'ere

0 - 20: Man er kun selv et barn og burde slet ikke så meget som overveje at blive forældre i denne alder, man har stort set intet at tilbyde et barn.

21 - 25: Tja, nogle er klar og andre er ikke, det afhænger af så mange ting.

26 - 30: Perfekte alder at få børn i, man har alle basale ting på plads og har fået en del livserfaring og en god personlig base.

31 - 35: Hvis man ikke nåede at få de børn, man ønskede sig, inden de 30 år, så er tiden vist inde til at få dem nu!

36 - 40: Tja, så er det ved at være lukketid.

Over 40: NU er du for gammel - jeg har sikkert ændret mening, når jeg når de 40

Anmeld

22. november 2010

oerbaek

Rockertand skriver:

0 - 20: Man er kun selv et barn og burde slet ikke så meget som overveje at blive forældre i denne alder, man har stort set intet at tilbyde et barn.

26 - 30: Perfekte alder at få børn i, man har alle basale ting på plads og har fået en del livserfaring og en god personlig base.

31 - 35: Hvis man ikke nåede at få de børn, man ønskede sig, inden de 30 år, så er tiden vist inde til at få dem nu!

Over 40: NU er du for gammel (jeg har sikkert ændret mening, når jeg når de 40 &nbsp

Man kan da godt have alle de bassale ting på plads så som uddannelse økonomi osv når man er 21-25...

Anmeld

22. november 2010

Kay

Rockertand skriver:

Over 40: NU er du for gammel (jeg har sikkert ændret mening, når jeg når de 40 &nbsp

den liste er god... men hvad gør jeg nu når jeg er i en kattegori og kæresten i en anden... eler gælder der noget helt andet for mænd??

Anmeld

22. november 2010

Low

TrineCT skriver:

Jeg mener:

At være en god mor, afhænger ikke af alder, men istedet af hvor moden og afklaret man er med sig selv og omgivelserne.

Der findes også mødre på 30 år, som langt fra er afklaret eller moden nok til at påtage sig det ansvar at omfostre en baby.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

22. november 2010

4kløver

Her har jeg sagt at vis der skal komme en til eller være gravid skal det være inden jeg bliver 35  efter det er jeg for gammel..  

Anmeld

22. november 2010

Rockertand

Kay skriver:

den liste er god... men hvad gør jeg nu når jeg er i en kattegori og kæresten i en anden... eler gælder der noget helt andet for mænd??

Så skift ham ud! LOL

Nej, så er du nødt til at læse de tråde, der handler om aldersforskel...

Anmeld

23. november 2010

Kay

Rockertand skriver:

Så skift ham ud! LOL

Nej, så er du nødt til at læse de tråde, der handler om aldersforskel...

naaa jeg sys nu det går meget godt uden... vi føler ik selv der er den store aldersforskel i modenhed.... det er kun når folk gør os opmærksom på det jeg er 23 og bliver (forhåbentlig) i den beregning ung mor... han er 31 og skal jo så til at komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.