Den største barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Ann.

jannebjerre skriver:

IIhhhh ja de mænd altså

Men man kan altså få rigtig mange fine brugte vogne...Mon ikke han så kunne overtales...???

Jo måske på et tidspunkt næste år

Lige nu står vi og skal sælge vores hus, købe nyt og så holder vi bryllup til juni - så vi sparer og sparer, så det er nok ikke nu jeg skal plage om en ny barnevogn

Vi vil nemlig gerne have ny sofa, nyt sofabord, nyt spisebord (langbord) og et nyt fjernsyn til stuen og et lille et til soveværelset som kan hænge på væggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

oo

misslea skriver:

hihi... hvor sjovt

vi er sååå glade for den indtil videre!! Vi købte den faktisk pga. det lange liggemål!!! Meeeen Wilma er en lille lort indtil videre - i hvert fald i længden, så nu må vi se, om vi overhovedet får brug for den deeeejlige lange kasse... haha!!! Hahah hun er en lille kort prop

jep, det var også en af grundene til vi købte den, og det justerbare styr (der er omkring 30 cm forskel på mig og Søren, såe...!!) og så er den bare hamrende god at gå med nede i skoven, hvor man bumler rundt på grene og grus

Anmeld

22. november 2010

jannebjerre

TrineLærke skriver:

Jo måske på et tidspunkt næste år

Lige nu står vi og skal sælge vores hus, købe nyt og så holder vi bryllup til juni - så vi sparer og sparer, så det er nok ikke nu jeg skal plage om en ny barnevogn

Vi vil nemlig gerne have ny sofa, nyt sofabord, nyt spisebord (langbord) og et nyt fjernsyn til stuen og et lille et til soveværelset som kan hænge på væggen.

Haha Ja så er det ikke lige nu...man må ikke presse dem...

Anmeld

22. november 2010

Ann.

jannebjerre skriver:

Haha Ja så er det ikke lige nu...man må ikke presse dem...

Nej så har de det med at blive lidt gnaven

Anmeld

22. november 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jep, det var også en af grundene til vi købte den, og det justerbare styr (der er omkring 30 cm forskel på mig og Søren, såe...!!) og så er den bare hamrende god at gå med nede i skoven, hvor man bumler rundt på grene og grus

heheh lige præcis....

Har faktisk lige købt en ekstra barnevogn på den blå avis

Også en Emmaljunga Big star....

Vi mangler nemlig en altan barnevogn, og så faldt jeg over den på den blå avis...!! SUPER god stand til KUN 1.000 kr!!! ARRRMEN - den er jo fundet for de penge.... hahah!!!

Barslen er en dyr tid... jøsses!!!

Anmeld

22. november 2010

jannebjerre

TrineLærke skriver:

Nej så har de det med at blive lidt gnaven

hihi..ja og DET gider vi ikke - så får vi bare slet ingen ting ud af dem

Anmeld

28. november 2010

mortilflere

Når din datter er handicappet kan du søge en ved kommunen , som et hjælpe middel 

Alberte har en med et ligge mål på 130 cm i daglig tale russisk kamp vognen

Anmeld

28. november 2010

Alberts/

hvis det bare er til at ligge og sove i og ikke til gå ture kan du på denne

som er 106 cm http://www.onlinekids.dk/shop/krybbe-paa-hjul-4470p.html

Anmeld

28. november 2010

<3

Hvidovre Hospitals børneafdeling har en der er megalang!! Ring og spørg dem hvilken slags det er

Anmeld

28. november 2010

Kløver

TrineLærke skriver:

Hvilken en er den største barnevogn? Og nu mener jeg i længden. Og uden at det bliver en tvillingebarnevogn. 

Lærke vokser med lynets hast og hun kommer til at skulle være i en barnevogn i lang tid endnu.

Så kom med jeres bedste bud

de største mig bekendt er ca 97 cm i længden, og burde kunne gå helt op til 3 år En af dem, er den jeg selv skal have, en basson grande (soft eller classic) de skulle begge have nogle af de største liggemål, i længden, så man kan bruge dem, så lang tid som muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.