Den største barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.710 visninger
39 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Ann.

Hvilken en er den største barnevogn? Og nu mener jeg i længden. Og uden at det bliver en tvillingebarnevogn. 

Lærke vokser med lynets hast og hun kommer til at skulle være i en barnevogn i lang tid endnu.

Så kom med jeres bedste bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

jannebjerre

TrineLærke skriver:

Hvilken en er den største barnevogn? Og nu mener jeg i længden. Og uden at det bliver en tvillingebarnevogn. 

Lærke vokser med lynets hast og hun kommer til at skulle være i en barnevogn i lang tid endnu.

Jeg vil mene det er en Wonder XL tror jeg den hedder, den har vi til Felix, som "altanbarnevogn" og den er eddersparkme stor hehe

Anmeld

22. november 2010

Ann.

jannebjerre skriver:

Jeg vil mene det er en Wonder XL tror jeg den hedder, den har vi til Felix, som "altanbarnevogn" og den er eddersparkme stor hehe

Der er liggemålet kun 95 cm, det er det samme som vores Brio 

Tænkte bare om ikke man kunne få nogen der var større 

Anmeld

22. november 2010

jannebjerre

jannebjerre skriver:

Iøvrigt er liggemålet 95cm...men mener faktisk at nogle odder vogne og basson grande fås med 97cm...

Anmeld

22. november 2010

oerbaek

jeg har en scandic og der er liggemålet 97

Anmeld

22. november 2010

sbs78

TrineLærke skriver:

Basson Grande er 97 i længden. 97 er det længste liggemål man kan få.

Anmeld

22. november 2010

Sjl-msl-Mkl

TrineLærke skriver:

Jeg har en Scandia move classic og den har et liggemål på 97.. Det er så vidt jeg ved det største..

Anmeld

22. november 2010

mp74

vores basson grande har liggemål på 97 cm

Anmeld

22. november 2010

bette

haha du må folde hende sammen på midten hihi

Anmeld

22. november 2010

misslea

Emmaljunga big star - der er liggemålet også 97

lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.