Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken en er den største barnevogn? Og nu mener jeg i længden. Og uden at det bliver en tvillingebarnevogn.
Lærke vokser med lynets hast og hun kommer til at skulle være i en barnevogn i lang tid endnu.
Så kom med jeres bedste bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineLærke skriver: Hvilken en er den største barnevogn? Og nu mener jeg i længden. Og uden at det bliver en tvillingebarnevogn. Lærke vokser med lynets hast og hun kommer til at skulle være i en barnevogn i lang tid endnu. Så kom med jeres bedste bud
Jeg vil mene det er en Wonder XL tror jeg den hedder, den har vi til Felix, som "altanbarnevogn" og den er eddersparkme stor hehe
jannebjerre skriver: Jeg vil mene det er en Wonder XL tror jeg den hedder, den har vi til Felix, som "altanbarnevogn" og den er eddersparkme stor hehe
Der er liggemålet kun 95 cm, det er det samme som vores Brio
Tænkte bare om ikke man kunne få nogen der var større
Iøvrigt er liggemålet 95cm...men mener faktisk at nogle odder vogne og basson grande fås med 97cm...
jeg har en scandic og der er liggemålet 97
Basson Grande er 97 i længden. 97 er det længste liggemål man kan få.
Jeg har en Scandia move classic og den har et liggemål på 97.. Det er så vidt jeg ved det største..
vores basson grande har liggemål på 97 cm
haha du må folde hende sammen på midten hihi
Emmaljunga big star - der er liggemålet også 97
lea
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128