Bløder, åh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

tinasmor

Jeg var engang til en akut scanning. Lægen som scannede sagde, at 1 ud af 10 blødte i deres graviditet uden noget var galt.

for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

betiinsen

har også blødt nogle gange i min gravditet, eller det var nærmest brunt udflåd, som var gammelt. men de sagde det kom fra mine slimhinder.. tror godt det kunne tyde på ved dig, det er fordi du måske lige pressede dig selv lidt mere at det skete, og tror nu det er ufarligt.. men ta og få det tjekket blev sendt til scanning hver gang, så håber jeg også du gør.

Anmeld

22. november 2010

Blyb

Thereseh skriver:

Ja, tørrede et par gange. Blodet kom fra skeden. Første gang var der mest og anden gang, næsten intet. Så tænker om et blodkar i slimhinderne ved livmoderen, kan ha bristet, pga. den "action" i tarmen? 

Hej Tereseh

Min første tanke var umiddelbert det samme som du selv skriver her, at der kan være sprunget et blodkar af at være "presset" på. Håber for dig det bare er det. Men hold da øje med det i løbet af aftenen og hvis det ikke stopper, ring til lægen i morgen..

for dig!!

Anmeld

22. november 2010

Polkaprik

Jeg blødte også en lille bitte smule 2 gange under min graviditet. Blødningerne kom på de tidspunkter hvor jeg skulle have haft de første menstruationer efter jeg blev gravid. Men jeg fik en stor sund og velskabt datter og hun blev der til 41 + 0.

for at alt er som det skal være med din lille spire!

Anmeld

23. november 2010

Thereseh

Tak allesammen, for jeres søde kommentarer. 

Det var kun i går, at der var blod. Senere på aftenen var der intet, og i dag har der heller ikke været noget. 

Missede lægens telefontid, men ringer evt. og taler med lægesekretæren senere. Men nu er jeg mere rolig, og tror at der har været en lille bristning da jeg var på "nummer 2" 

Fra nu spiser jeg lidt ekstra svesker. Hi hi. 

Anmeld

29. november 2010

Thereseh

Så skete det igen, i går. Værre end første gang, og igen i forbindelse med "nummer 2". Jeg ringede til læge i morges, og hun ringede til Hvidovre og fik mig en tid. 

Jeg blev scannet og mærket på, og alt er OK. Pyha. Så blødningen, kan være pga. den øgede blodmængde, og at det generelt bare er nemmere at komme til at bløde, ved anstrængelser.

Nu har jeg fået at vide at jeg skal ta' den med ro et par dage, og råbe vagt i geværet hvis jeg bløder kraftigt eller får kraftige smerter.

Den lille spunk, lå så fint og sprællede og blinkede med sit fine hjerte  Den skal nok klare sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.