Bløder, åh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.768 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Thereseh

Jeg har lige været på wc, har ret hård mave for tiden, så der ryger lidt svesker og druer ned.... Men da jeg var på wc, og havde klemt/presset et stykke tid (undskyld til de sarte sjæle), og der endelig kom noget ud, skulle jeg tørre mig. Jeg opdagede lidt rosa blod på papiret, og regnede med at det kom fra endetarmen. Men da jeg tørrede mig foran, var det dér der kom blod fra. 

Det er ikke meget, bare lidt let rosa udflåd....Men jeg er vildt nervøs. Har haft hovedpine og ligementsmerter det meste af dagen, og slappet ret meget af. 

Ringer til lægen i morge, og hører hvad hun siger. 

Er der nogen af jer der har prøvet dette, i forbindelse med toiletbesøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

SoffiLine

hvor langt er du henne?

Anmeld

22. november 2010

Thereseh

SoffiLine skriver:

hvor langt er du henne?

9 + 5 

Anmeld

22. november 2010

B&J

Thereseh skriver:

Jeg har lige været på wc, har ret hård mave for tiden, så der ryger lidt svesker og druer ned.... Men da jeg var på wc, og havde klemt/presset et stykke tid (undskyld til de sarte sjæle), og der endelig kom noget ud, skulle jeg tørre mig. Jeg opdagede lidt rosa blod på papiret, og regnede med at det kom fra endetarmen. Men da jeg tørrede mig foran, var det dér der kom blod fra. 

Det er ikke meget, bare lidt let rosa udflåd....Men jeg er vildt nervøs. Har haft hovedpine og ligementsmerter det meste af dagen, og slappet ret meget af. 

Ringer til lægen i morge, og hører hvad hun siger. 

Er der nogen af jer der har prøvet dette, i forbindelse med toiletbesøg?

er du ikke sikker på det kommer fra endetarmen???? for man kan godt få hård mave og der er HUSK godt....

Anmeld

22. november 2010

Janni85

Da jeg var gravid med drengene i uge 12 blødte jeg én gang... var på tolilettet for at tisse og der blødte jeg lidt. Da jeg skulle tisse senere var der ikke noget... Men en god ide at snakke med din læge...

Anmeld

22. november 2010

Thereseh

B&J skriver:

er du ikke sikker på det kommer fra endetarmen???? for man kan godt få hård mave og der er HUSK godt....

Ja, tørrede et par gange. Blodet kom fra skeden. Første gang var der mest og anden gang, næsten intet. Så tænker om et blodkar i slimhinderne ved livmoderen, kan ha bristet, pga. den "action" i tarmen? 

Anmeld

22. november 2010

Thereseh

Janni85 skriver:

Da jeg var gravid med drengene i uge 12 blødte jeg én gang... var på tolilettet for at tisse og der blødte jeg lidt. Da jeg skulle tisse senere var der ikke noget... Men en god ide at snakke med din læge...

Ok. Pyh, man blir godtnok forskrækket!

Ja, ringer til lægen i morgen tidlig. 

Anmeld

22. november 2010

B&J

Thereseh skriver:

Ja, tørrede et par gange. Blodet kom fra skeden. Første gang var der mest og anden gang, næsten intet. Så tænker om et blodkar i slimhinderne ved livmoderen, kan ha bristet, pga. den "action" i tarmen? 

Ja syntes også du skal snakke med din læge men som sagt når du ikke er længere henne kan det jo bare være lidt blod .... og mere er det ikke.... og håber og for der ikke er noget og din lille spir har det godt inde i maven

Anmeld

22. november 2010

Janni85

Thereseh skriver:

Ok. Pyh, man blir godtnok forskrækket!

Ja, ringer til lægen i morgen tidlig. 

Jeg havde det heller ikke særligt godt... følgte at jeg havde gjort noget forkert... men min læge sagde at det var meget normalt hos nogen...

Anmeld

22. november 2010

Tanja84

Det er naturligvis aldrig normalt at bløde under graviditet, men som jeg fik af vide, er det meget normalt at nogen får en blødning eller flere lige i starten af deres graviditet.

Jeg selv fik i uge 12, 3 rigtig kraftige blødninger, og tog helt grædefærdig på skadestuen. Var mega nervøs, da jeg var bange for at der var noget galt. Men det hele var heldigvis som det skulle være, og har i dag født en glad lille pige

I mit tilfælde var det en blødning fra livmoderhalsen, hvilket var ganske ufarligt.

Men synes da du skal ringe til lægen i morgen. Om ikke andet, så for at få ro på, da man jo ikke kan undgå at blive lidt nervøs. fingrer for dig, og håber alt er godt med dig og din lille guldklump.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.