Så glad! Selvforkælelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Dinna88

goodiedk skriver:

Uuuh glæd dig!! Det er et megafedt kamera

Og sørg endelig for at øve dig, du får SÅ meget mere ud af din nyerhvervelse på den måde

Det tror jeg bestemt på at det er!  

Jeg kommer ikke til at kunne lade det ligge. Har allerede planlagt at være ædru til min klasses julefrokost bare så jeg kan få det med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Ja, det håber jeg på med tiden! Tror et udgangspunkt bliver at jeg øver mig godt og grundigt (er ikke vant til at det er MIT kamera, plejer at bruge andres) og så vil jeg tilbyde folk at de kan få taget billeder af maven, begivenheder osv, og så er det helt op til dem selv om de vil give mig noget for det

Hvor bor du henne? Kan se der står midtjylland men sådan nærmere bestemt... Du må gerne PM'e, hvis du ikke vil have det skrevet. Men du må i hvert fald gerne øve dig her hos mig, har en gravid mave ca. 4 mdr endnu, og derefter en lille purk

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Præcis mine tanker!

Ih, hvor er du sød. Jeg håber min søster giver mig lov til at smide nogle op af min niece  fra hendes fødselsdag der holdes den 4- december, og så håber jeg også at folk er friske på at få taget nogle billeder!  

er helt sikker på at der er nogen der er friske på det. ellers må du jo skrive her inde hvis du skal have modeller

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

AnneBJ skriver:

Hvor bor du henne? Kan se der står midtjylland men sådan nærmere bestemt... Du må gerne PM'e, hvis du ikke vil have det skrevet. Men du må i hvert fald gerne øve dig her hos mig, har en gravid mave ca. 4 mdr endnu, og derefter en lille purk

Jeg bor i Randers! Jeg vil MEGET gerne øve mig ved dig Ih. Jeg regner med at jeg lige skal ud og finde ud af det først, terpe i brugsanvisningen som var det til eksamen osv. inden jeg går i gang. Jeg vil nødig spilde din tid! 

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

er helt sikker på at der er nogen der er friske på det. ellers må du jo skrive her inde hvis du skal have modeller

Jeps, jeg tror/håber nu også at folk er friske. Nu vil jeg lige ind i det hele og så tage den derfra!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Jeps, jeg tror/håber nu også at folk er friske. Nu vil jeg lige ind i det hele og så tage den derfra!

ja det kan jeg godt forstå. kunne forestille mig der er meget man skal sætte sig ind i.

held og lykke med det

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

ja det kan jeg godt forstå. kunne forestille mig der er meget man skal sætte sig ind i.

held og lykke med det

Ja, man tror man kan sit kram til man får en ny udfordring
tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.