Så glad! Selvforkælelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Dinna88

Så brugte jeg lige 3750 kroner på en "gave" til mig selv i dag  Jeg fik købt et Nikon D3000 + en VR linse + nogle småting til det. Så fantastisk lækkert. 

Så skal der liges øves med det til niecens 1-års fødselsdag og juleaften osv, så indebærer fremtiden forhåbentlig lidt amatør fotografi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mor-til-vanessa

det var en dyr gave, men dejligt at forkæle sig selv.

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

det var en dyr gave, men dejligt at forkæle sig selv.

Meget dyr gave. Måtte tage fra opsparingen, men så ligges der bare lidt ekstra til side til den!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Meget dyr gave. Måtte tage fra opsparingen, men så ligges der bare lidt ekstra til side til den!

man skal også forkæle sig selv. har også lige selv købt en iphone.

det er altså også fedt med et virkelig godt kamera som bare kan en masse

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

man skal også forkæle sig selv. har også lige selv købt en iphone.

det er altså også fedt med et virkelig godt kamera som bare kan en masse

Ja, det må man altså huske Ih, hvor lækkert med en iPhone! Det er så sådan noget der ikke vækker min helt store interesse, men jeg tror det er super lækkert at have en!

Og ja, jeg har simpelthen sådan glædet mig til at få det. Stod i et dilemma mellem det jeg købte og så et fra sony der kostede 700 kr mindre. Så selvom jeg bestemt ikke har mange penge, så synes jeg alligevel ikke at jeg skulle nøjes. 

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Ja, det må man altså huske Ih, hvor lækkert med en iPhone! Det er så sådan noget der ikke vækker min helt store interesse, men jeg tror det er super lækkert at have en!

Og ja, jeg har simpelthen sådan glædet mig til at få det. Stod i et dilemma mellem det jeg købte og så et fra sony der kostede 700 kr mindre. Så selvom jeg bestemt ikke har mange penge, så synes jeg alligevel ikke at jeg skulle nøjes. 

nej når man nu er i gang med at bruge penge, så kan man også lige så godt købe noget ordentligt. så er 700 kr i forskel jo heller ikke meget, når man er oppe i det prisleje. 

men glæder mig da til at se alle de billeder du nu skal tage

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

Måske kan du også tjene lidt af det ind igen

Tillykke med nyerhvervelsen!

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

nej når man nu er i gang med at bruge penge, så kan man også lige så godt købe noget ordentligt. så er 700 kr i forskel jo heller ikke meget, når man er oppe i det prisleje. 

men glæder mig da til at se alle de billeder du nu skal tage

Præcis mine tanker!

Ih, hvor er du sød. Jeg håber min søster giver mig lov til at smide nogle op af min niece  fra hendes fødselsdag der holdes den 4- december, og så håber jeg også at folk er friske på at få taget nogle billeder!  

Anmeld

22. november 2010

Dinna88

AnneBJ skriver:

Måske kan du også tjene lidt af det ind igen

Tillykke med nyerhvervelsen!

Ja, det håber jeg på med tiden! Tror et udgangspunkt bliver at jeg øver mig godt og grundigt (er ikke vant til at det er MIT kamera, plejer at bruge andres) og så vil jeg tilbyde folk at de kan få taget billeder af maven, begivenheder osv, og så er det helt op til dem selv om de vil give mig noget for det

Anmeld

22. november 2010

Mussi30

Uuuh glæd dig!! Det er et megafedt kamera

Og sørg endelig for at øve dig, du får SÅ meget mere ud af din nyerhvervelse på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.