Vi var igår ude og spille håndbold, hvor der så sker det at, en af mine holdkammerater bliver skubbet med to strakte arme i brystet, mens hun "hænger" i luften og er ved st skyde på mål.Hun bliver skubbet direkte bagover, for ikke taget fra med hverken arme eller ben, så hun lander direkte ned på ryg, nakke og baghoved. Hun bliver selvfølgelig chokeret, og græder efter kort tid. Hun får et smæld hele vejen ned langs ryggen, kan ikke bevæge hovedet, og lægge med bøjet ben som hun ikke kan strække, da det gør for ondt.
Der bliver enighed om at ringe efter en ambulance, og brøndslev (hvor ambulance skulle komme fra) ligger kun 6 km væk fra hvor vi er. Alligevel tager det 35 min for den ambulance at komme - og det synes jeg egentlig er meget længe!
Selvfølgelig ved at jeg der kan spille flere ting ind, f.eks. en pludselig opstået trafikulykke.
Men synes stadig det var længe, og her tænker jeg at ryg eller noget lige så godt kunne være brækket (ved vi ikke noget om endnu), men jeg blev da alligevel lidt chokeret over at det skulle tage så længe. Og da de skulle have hende på det springboard, begyndte hun at græde helt vildt, for det gjorde så ondt på hende.
Hvad mener i? Var det for længe det tog?
Anmeld