Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann88 skriver: Det kommer jo an på hvad man tror på, og hvis jeg tror på den så er det vel min egen sag??? eller hvordan.... ? Og har prøvet at se på ca. 10-12 mennesker hvor den passer på alle men det er jo hvad jeg tror på... Men nej ved ikke det endelig før jeg kan se kønnet på en scanning
Det kommer jo an på hvad man tror på, og hvis jeg tror på den så er det vel min egen sag??? eller hvordan.... ?
Og har prøvet at se på ca. 10-12 mennesker hvor den passer på alle men det er jo hvad jeg tror på...
Men nej ved ikke det endelig før jeg kan se kønnet på en scanning
Selvfølgelig er det da din egen sag - der er da også millioner af mennesker, der i mange år har troet på, at jorden var flad, og det er den da også visse steder....men som sagt, så har du i det store hele 50% chance for at ramme rigtigt.
Kan i øvrigt informere dig om, at der findes 2 kinesiske kalendre på nettet - den anden vil så vise det modsatte resultat, men det vil så nok stemme overens med 10-12 helt andre mennesker.
I virkeligheden gælder det bare om at få et sundt barn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind mange gange tak for alle jeres søde svar...
Så begynder jeg at tro lidt mere på at beholde bebs..
Og nej skal slet ikke have de dyreste ting, regner med at købe brugt ting - så hvis nogen sælger BILLIGT! Så skriv endelig
mortilflere skriver: Jeg tror faktisk kun man kan fortryde de børn man ikke fik...........
Jeg tror faktisk kun man kan fortryde de børn man ikke fik...........
Ann88 skriver: Tusind mange gange tak for alle jeres søde svar... Så begynder jeg at tro lidt mere på at beholde bebs.. Og nej skal slet ikke have de dyreste ting, regner med at købe brugt ting - så hvis nogen sælger BILLIGT! Så skriv endelig
Hvad har du brug for? Ellers kig i køb og salg kategorien
Rigtig meget held og lykke
dorthemus skriver: Hvad har du brug for? Ellers kig i køb og salg kategorien Rigtig meget held og lykke
Mangler faktisk ALT
Men kigger også lidt derind, og på trendsales, dba osv
Lige præcis..!!
Økonomisk skal du ikke lade dig bremse - som flere andre også har fortalt Her er vi henholdvis 24 og 27, når vores den bette kommer til verden (April ), og vi har også en gæld på lidt over 200.000 til sammen, og jeg er studerende, hvor jeg får su-lån - så jeg er godt i gang med at tilføje lidt mere gæld til det hele Min kæreste er desuden ledig lige nu, men alligevel har vi råd til at sidde i en 4-værelses lejlighed med en hund og snart en lille baby også og vi har fint råd! Som en anden skrev, hvis man skal vente til man er gældfri, ja så kan man vist ligeså godt forberede sig på et liv uden børn
Vi har været heldige at finde en fin babyseng i en genbrugsbutik til 100 kr - så kan anbefale dig at kigge sådanne steder. Vores barnevogn har kostet 1700 kr fra ny af Så man kan sagtens få alle de store ting, forholdsvist billige Og tag imod fra alle dem der tilbyder dig brugt tøj osv For det er ikke mange uger, de kan passe en str 50 fx
Men held og lykke med det hele
jeg er højgravid og skal føde om en måned. min kæreste har en gæld på 300.000, men han har fået lavet en afdragsordning. og jeg er også på forsørgerkontant hjælp (den er lidt højere end den normale kontanthjælp, fordi jeg er under 18) og vi kan sagtens klare at få et lille barn.
det var heller ikke planlagt at vi skulle have et barn, men da jeg opdagede det kunne jeg ikke få mig selv til at få en abort. jeg var også bange for at hvis jeg fik en abort, at jeg så ville fortryde senere hen, og gå psykisk ned.
jeg gik ud i babysam og købte en startpakke med babyseng, puslebord, barnevogn, lift, pusletaske, vaskefad, 3 lagner, hovedpude- og dyne betræk, fluenet, regnslag, dyne og pude og mange andre ting. der kom jeg kun af med 4000 kr.
Så sandt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128