Hej alle...
Lørdag for 2 uger siden testede jeg positiv... Og ja det var bestemt ikke planglagt... Min kæreste og jeg har kun været sammen i 4 mrd.... Når det er sagt skal det siges vi planlagde at flytte sammen efter 2 mrd, mest pga det praktiske, vi bor langt fra hinanden, han har trælse arbejdstider....
Som sagt ikke planlagt overhovedet, og der her virkelig løbet mange tanker gennem mit hoved
Jeg har gennemlæst artikler, baby.dk, bøger.. og ja ved ikke hvad jeg vil.. Har gået og tænkt over navne, fødsel osv. Kæresten vil gerne beholde, men mener som jeg at praktisk er det dumt lige nu...
Han har gæld på ca 100 tusind, og jeg har på ca. 250. tusind... Så det er ret mange penge vi skylder væk.. Kæresten tjener dog godt, og har betalt 40 tusind af på et år....
For mig er det egentlig kun økonomisk jeg føler mig bremset, kan vi have råd til et barn????? Andre der har erfaringer med gæld og få barn??? HJÆLP!!!
Jeg vil egentlig gerne have det barn, og har været til scanning og se en lille sort ting
og er 6 uger henne ...
Jeg fik en abort for 1 år siden
som slog mig meget hårdt ned psykisk, men jeg ved ikk om det var fordi jeg dengang var helt alene, og ikke havde en kæreste at støtte mig til... men der gik ca ½ år før jeg kommer over det, så vil selvfølgelig ikke igennem det samme igen.,......
Jeg er virkelig desperat for at hører hvad i siger, og ja jeg er virkelig sådan her 
Hov det skal lige siges jeg er 22 og kæresten er 24... Og vi ved ikke hvordan vores forældre vil tage det... ja .. suk!
Anmeld