Er lige ved, og tæt på, at blive sindsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

LR85

Hej stakkels dig.

Ihh hvor er det bare en rigtig lortesituation du er endt i. Sikke hurtigt man kan komme ud i sådan noget rod.

For det første vil jeg faktisk anbefale dig a gå til en psykolog hvis du ikke allerede gør det.

For det andet har jeg et forslag som kun du kan vurdere om er et god råd da det kommer an på situationen og forholdet mellem jer, men har du overvejet a invitere dem alle, uden de måske ved det. Sætte dig ned og sige til dem a nu vil du godt have de holder mund og snakker pænt når deres tur kommer, og så vil du gerne fortælle din fornemmelse af det hele, helt fra starten??!?

Måske vil de kunne se din situation og se hvor ked af det de har gjort dig.

En anden mulighed er at vælge. Simpelthen hvem der gør dig glad, hvem vil det bedste for dig og ikke forlanger urealistiske krav fra dig, og så bruge tid på dem og ikke de andre.

Det må være svært og du har sikkert tænkt alle de her ting igennem, men håber du vil tage det til overvejelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor jeg selv er. Jeg er simpelthen så forvirret og brugt. Det er lige før jeg vil våge mig ud i at sige at jeg er blevet kold.
Og så alligevel ikke, for jeg får stadig disse "angst-anfald", men jeg har tit sådanne aftener hvor jeg bare har lyst til at TUDE, men det kan jeg ikke.
Derimod bruger jeg 2 timer på at sidde og glo ud i luften, og når jeg så kommer til mig selv igen, så aner jeg ikke hvad jeg har tænkt eller noget som helst!

har du snakket med din læge? For det lyder til at har brug for mere end det du selv kan gøre for dig selv.

Knus Sisse

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Hej stakkels dig.

Ihh hvor er det bare en rigtig lortesituation du er endt i. Sikke hurtigt man kan komme ud i sådan noget rod.

For det første vil jeg faktisk anbefale dig a gå til en psykolog hvis du ikke allerede gør det.

For det andet har jeg et forslag som kun du kan vurdere om er et god råd da det kommer an på situationen og forholdet mellem jer, men har du overvejet a invitere dem alle, uden de måske ved det. Sætte dig ned og sige til dem a nu vil du godt have de holder mund og snakker pænt når deres tur kommer, og så vil du gerne fortælle din fornemmelse af det hele, helt fra starten??!?

Måske vil de kunne se din situation og se hvor ked af det de har gjort dig.

En anden mulighed er at vælge. Simpelthen hvem der gør dig glad, hvem vil det bedste for dig og ikke forlanger urealistiske krav fra dig, og så bruge tid på dem og ikke de andre.

Det må være svært og du har sikkert tænkt alle de her ting igennem, men håber du vil tage det til overvejelse.

Det jeg har markeret forsøgte min mor for et par år siden, da det hele var op og toppe (igen) det endte så med at min søster ( B ) gik rasende derfra, og ikke snakkede til nogle af dem i nogle måneder, og så var det mig der stod for skud, for "hvorfor fanden jeg ikke havde fortalt hende at alle kom" bla bla bla bla bla..
Så det tør jeg slet ikke igen.

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

har du snakket med din læge? For det lyder til at har brug for mere end det du selv kan gøre for dig selv.

Knus Sisse

Jeg har fået en henvisning til en psykiater, som desværre først har en tid til mig i midten af februar.
Derfor prøvede jeg, en aften det gik helt galt og jeg røg helt i gulvet, at kontakte psykologisk skadestue. Jeg kom derind, og de gav mig nogle piller at sove på og sendte mig så hjem. Jeg fik afvide at hvis de skulle tildele mig gratis hjælp (3 timer hos en psykolog) så skulle jeg være selvmordstruet

Anmeld

22. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Jeg har fået en henvisning til en psykiater, som desværre først har en tid til mig i midten af februar.
Derfor prøvede jeg, en aften det gik helt galt og jeg røg helt i gulvet, at kontakte psykologisk skadestue. Jeg kom derind, og de gav mig nogle piller at sove på og sendte mig så hjem. Jeg fik afvide at hvis de skulle tildele mig gratis hjælp (3 timer hos en psykolog) så skulle jeg være selvmordstruet

har du prøvet at ringe til en anden og høre om de har en hurtigere tid??

Ellers så snak med lægen igen...mange gange er der flere muligheder og hurtigere tider hvis det er en læge der ringer.

Ja der er lææænge til feb.

Knus Sisse

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

har du prøvet at ringe til en anden og høre om de har en hurtigere tid??

Ellers så snak med lægen igen...mange gange er der flere muligheder og hurtigere tider hvis det er en læge der ringer.

Ja der er lææænge til feb.

Knus Sisse

Nej det har jeg ikke prøvet, men det vil jeg da gøre imorgen!
Tak for tippet.

Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.