Tulle28 skriver:
Sådan er der bare nogle børn der har det - min datter er næsten 8 mdr. nu og kan max. være vågen 2½ time ad gangen - som oftest kun 2 timer og ind imellem kun 1½ time. Tror bare man skal kigge på sit barn og se, hvad det trives bedst med og så lade være med at sammenligne. Selv om det er svært
Nå, men det lyder jo som om der er ret så meget rytme i jeres hverdag, tænkte ellers at det måske kunne være dér den lå... Så kunne det måske godt være at det var en god idé at få hende kigget efter af en kiropraktor? Det er ikke dem alle der "knækker" dem.
Der er jo også et tigerspring ved 8 uger, det kunne måske også være det? Det mærkede vi en smule til herhjemme i form af mere skrig og skrål i en periode.
Jamen, du har fuldstændig ret - synes bare ikk det var meget hun er vågen af gangen, men omvendt så smiler hun, og er meget god til at holde hoved, er ivrig for at stå osv., så på det punkt virker hun jo fin - så det kan godt være at hun bare skal være sådan :-)
Men det kan godt være at jeg skal være bedre til at holde den plan og prøve at styre den - indtil videre har jeg ladet hende "styre" det, hvilket måske har resulteret i at hun er blevet overtræt.. Og når vi engang i mellem får gæster, eller skal ud, bliver hun også ked af det, men det er jo klart, for så har vi ikke vores faste tidsplan.. Men hvordan filen skal vi så kunne klare at komme ud?!
Ang. Tigerspringet, så ville jeg ønske det var det, men dette har stået på siden hun var 2-3 uger, og ikke noget der først er kommet nu..
Anmeld