Min skrige-ballon tager livet af mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

MigSS

Hej, som der nok er nævnt, så kan de godt være kolik.. min den ene bror græd konstant til han var 5 måneder, og de prøvede alt.. så fik de at vide af nogle bekendte, at en kiroprakter kan hjælpe.. De gjorde mine forældre så, hun tog ham op  i det ene ben så han hang på hovedet, og så skulle han dreje rundt på en bestemt måde, når hun tog ham op, det gjorde han med højre ben, men ikk venstre.. Så trykkede hun ham en gang, fordi han ikke gjorde det, og så stoppede han med at græde, med det sammen, siden der var der ikke noget han er 11 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

sismofutten

misslea skriver:

jaaaah selvfølgelig skal babyer græde... de skal jo kunne give udtryk for deres behov såsom mad, ren ble og søvn...!!! Meeeen de skal jo helst ikke skrige flere timer i træk, hvor intet hjælper...!!!  Eller det bare mig, der har misforstået noget??? hmmm

Uuuhh mon ikke du skal overvinde frygten og prøve en kiopraktor søde???

Det er lige præcis sådan jeg har det - selvfølgelig skal hun græde, alt andet ville være mærkeligt, for hun skal da fortælle mig når noget er galt - men jeg synes så også at hun skal stoppe, når jeg opfylder hendes mad-behov, søvn-behov osv...

Ja, du har nok ret - må tage en snak med min mand og høre hvad han siger :-)

Anmeld

23. november 2010

sismofutten

Tulle28 skriver:

Sådan er der bare nogle børn der har det - min datter er næsten 8 mdr. nu og kan max. være vågen 2½ time ad gangen - som oftest kun 2 timer og ind imellem kun 1½ time. Tror bare man skal kigge på sit barn og se, hvad det trives bedst med og så lade være med at sammenligne. Selv om det er svært

Nå, men det lyder jo som om der er ret så meget rytme i jeres hverdag, tænkte ellers at det måske kunne være dér den lå... Så kunne det måske godt være at det var en god idé at få hende kigget efter af en kiropraktor? Det er ikke dem alle der "knækker" dem.

Der er jo også et tigerspring ved 8 uger, det kunne måske også være det? Det mærkede vi en smule til herhjemme i form af mere skrig og skrål i en periode.

Jamen, du har fuldstændig ret - synes bare ikk det var meget hun er vågen af gangen, men omvendt så smiler hun, og er meget god til at holde hoved, er ivrig for at stå osv., så på det punkt virker hun jo fin - så det kan godt være at hun bare skal være sådan :-)

Men det kan godt være at jeg skal være bedre til at holde den plan og prøve at styre den - indtil videre har jeg ladet hende "styre" det, hvilket måske har resulteret i at hun er blevet overtræt.. Og når vi engang i  mellem får gæster, eller skal ud, bliver hun også ked af det, men det er jo klart, for så har vi ikke vores faste tidsplan.. Men hvordan filen skal vi så kunne klare at komme ud?!

Ang. Tigerspringet, så ville jeg ønske det var det, men dette har stået på siden hun var 2-3 uger, og ikke noget der først er kommet nu..

Anmeld

23. november 2010

sismofutten

MigSS skriver:

Hej, som der nok er nævnt, så kan de godt være kolik.. min den ene bror græd konstant til han var 5 måneder, og de prøvede alt.. så fik de at vide af nogle bekendte, at en kiroprakter kan hjælpe.. De gjorde mine forældre så, hun tog ham op  i det ene ben så han hang på hovedet, og så skulle han dreje rundt på en bestemt måde, når hun tog ham op, det gjorde han med højre ben, men ikk venstre.. Så trykkede hun ham en gang, fordi han ikke gjorde det, og så stoppede han med at græde, med det sammen, siden der var der ikke noget han er 11 i dag.

Det er godt nok imponerende hvad sådan en kiropraktor kan - tak for dit indlæg - altid rart med andre erfaringer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.