sismofutten skriver:
Åhh, jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indløg - beklager mig lidt måske? Få lidt gode råd? Eller måske bare nogle støttende ord..
Ja, jeg er sku lidt på herrens mark.. Min datter (som lige blev 2 måneder for to dage siden) er VIRKELIG skøn og unden tvivl det bedste der er sket for mig, men hold op hvor kan hun bare være ked af det - ja, faktiske græder hun så meget, at I tror det er løgn - ved godt at baby'er "skal" græde, det er jo helt vildt mærkeligt for dem at komme til verden - HELDIGVIS græder hun ikke fra kl. ca. 19 (hvor jeg lægger mig i sengen og ammer hende, for derefter at gå rundt med hende, til hun sover) til kl. ca. 11 næste dag.. (Om natten er vi oppe mellem 2-4 gange, og hun vågner helt ved en 8/9-tiden - her er hun vågen i en times tid, inden jeg får hende til at sove igen - UDEN problemer), men så går det ellers løs.. Hun er skam også glad nok, og vi får virkelig smilt til hinanden, hygget med at stå op og lægge på maven og hun er sågar begyndt at pludre, men hun kan bare vende fra det ene øjeblik til det andet og ja, så græder hun bare!
Tror at vi i går, blev enige om at hun bare IKKE er nogen selskabs-papegøje og helt klart IKKE kan lide at være andre steder ind hjemme i trygge omgivelser - og ja, vi har så bestilt et sommerhus (for et halvt år siden) sammen med min familie, hvor vi skal holde julen - det er jeg da begyndt at tvivle på overhoved kan lade sig gøre med sådan en lille skrige-ballon..
Åhh, kan bare mærke at jeg bliver så ked af det når hun græder, for er så bange for at der er noget galt med hende - jeg har ellers været til lægen, hvor vi blev sendt på hospitalet - jeg har talt med min sundhedsplejekser om det og jeg har prøvet Zoneterapi - men stadigevæk..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg ville med dette indlæg - tror bare lige at jeg skulle ud med det.. Tak fordi I læste med :-)
Hejsa....
Puha.. jeg føler med dig... det må godt nok være hårdt!!!
HVor længe har hun grædt sådan?? Er det lige fra fødslen af, eller hvordan???
Min veninde har en datte rpå 10 uger, som også har skreget rigtig meget.... hun har også prøvet zoneterapi, men det hjalp ikke det store!!! Hun forsøgte derefter med kiopraktor, og efter 2 behandlinger er det allerede bedre...!!! Hun mangler en enkelt gang nu, og håber selvfølgelig, at hun helt kan komme gråden til livs!!!
Selvom det virker voldsomt, er det jo vigtigt at tænke på, hvor dejligt det føles for baby at få løsnet op på noget, der evt. har sat sig fast!!!
Mange hilsner fra Lra med Wilma på 6 uger