Uldbody

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

sne190810

kamillapetersen91 skriver:

har været i baby sam idag og der siger de at hvis man begynder med det nu.. så skal de bruge det hver dag intil at det bliver juni , juli og august

Det passer altså ikke helt, tror det er lidt af en myte som florerer rundt For min mor mente det samme, og derfor tænkte jeg at det var sgu da irriterende.

Men så var jeg inde i 4-0 på Østerbrogade, og de forhandler rigtig meget Joha uldundertøj, og selvsamme mærke har lavet en rigtig god folder omkring brugen af uld til bebs og de lidt større.

Lige nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde folderen, eller et link til den som dokumentation. But when i do, I will be back ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Monica

sne190810 skriver:

Det passer altså ikke helt, tror det er lidt af en myte som florerer rundt For min mor mente det samme, og derfor tænkte jeg at det var sgu da irriterende.

Men så var jeg inde i 4-0 på Østerbrogade, og de forhandler rigtig meget Joha uldundertøj, og selvsamme mærke har lavet en rigtig god folder omkring brugen af uld til bebs og de lidt større.

Lige nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde folderen, eller et link til den som dokumentation. But when i do, I will be back ..

Jeg har læst samme folder og kroppen kan IKKE blive afhæning af et specielt materiale...Og når man tænker over det, så er det ret logisk. Bruger selv uld til min yngste, men nogen dage kan det godt blive en alm body...

...Så tror måske at det er noget uld producenterne har fundet på... For at vi skal købe mange og ikke kun bruger det på de koldeste dage... Se, DET giver god mening...

Monica

Anmeld

22. november 2010

Kit

Myter om uld på side 17

http://www.joha.dk/Uldguide-DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.