Uldbody

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

mor-til-vanessa

LouiseNielsen skriver:

Tror der menes børn.....

At begynder man med uld skal man fortsætte med det mens de er børn. Netop fordi de simpelthen vender sig til den verme det giver også bliver det pludselig vild kold at få dem af igen....

nej det kan man selv bestemme.

var godt klar over der menes børn, troede bare du mente at man blev "afhængig" af det, hvilket man ikke gør. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LouiseNielsen

mor-til-vanessa skriver:

nej det kan man selv bestemme.

var godt klar over der menes børn, troede bare du mente at man blev "afhængig" af det, hvilket man ikke gør. :-)

Nej var ik det man bliver "Afhængelig"

Har bare hørt man ik må starte på uldundertøj til børn også stoppe igen, før de er store....

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

LouiseNielsen skriver:

Har bare hørt man ik må starte på uldundertøj til børn også stoppe igen, før de er store....

okay det har jeg aldrig hørt.

Anmeld

22. november 2010

Mi

Sidste uge var de på tilbud i føtex til 40kr stk, så mon ikke det kommer igen. Ellers har jeg nogle uldundertrøjer str ca 1-1½ år som vi ikke bruger, du kan købe billigt. Men altså ingen uldunderbukser

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. november 2010

kamillapetersen91

MarianneSonne skriver:

Sidste uge var de på tilbud i føtex til 40kr stk, så mon ikke det kommer igen. Ellers har jeg nogle uldundertrøjer str ca 1-1½ år som vi ikke bruger, du kan købe billigt. Men altså ingen uldunderbukser

Marianne

www.stjerneleg.dk

nej tak 

tror de er for store hun er kun 2 måneder så  

Anmeld

22. november 2010

Vidunderligeunger

kamillapetersen91 skriver:

hvor koster de 40 kr henne ? 

ja bilka, kvickly og føtex

Anmeld

22. november 2010

Corn

LouiseNielsen skriver:

det er bare for sæsonen... Altså hvis man starter med at give uld på til vinteren, så bør man ikke skifte til andet, før det bliver mildere og varmere i vejret.

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Macaab skriver:

det er bare for sæsonen... Altså hvis man starter med at give uld på til vinteren, så bør man ikke skifte til andet, før det bliver mildere og varmere i vejret.

Nåå oki... Ja jeg har kun hørt det, så ander intet om det....

Anmeld

22. november 2010

kamillapetersen91

har været i baby sam idag og der siger de at hvis man begynder med det nu.. så skal de bruge det hver dag intil at det bliver juni , juli og august

Anmeld

22. november 2010

Vingummien

kamillapetersen91 skriver:

har været i baby sam idag og der siger de at hvis man begynder med det nu.. så skal de bruge det hver dag intil at det bliver juni , juli og august

Min dreng har uld body, både kort ærmet og lang ærmet. Og han har dem på alt efter hvor varm den trøje der er oven over er, elle rom der er køligt i soveværelset. Så han bruger dem ikke hver dag, og han er altid varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.