rikkebw skriver:
Hende der farvede mit hår, er helt ny udd. Og helt ny i salonen. Og hun sagde at grunden til at det var blevet gult, var fordi de ikke bruger papir, men en "spartel" til at farve striberne med, og så får farven ikke en ordentlig varme når den sidder i.
Men jeg har jo altid været lyshåret, og kan virkelig se at den her gule farve ikke kan tages med en shampoo, det er så tydeligt at farven ikke har trukket længe nok. Så må prøve at snakke med chefen, og se om de ikke kan få rettet op på det. Vil heller ikke ha pengene, vil bare ha flot lyst hår som resten af mit hår. For det ligner virkelig en dårlig hjemmefarvning, og det skal det jo helst ikke når det er en frisør der laver det 
det er også rigtig træls. men det har nok ikke noget at gøre med at hun er ny udd, kunne også ske for en der har været i faget i 10 år :-)
har aldrig selv brugt den metode, for synes det er noget være juks. jeg laver altid staniol striber, det synes jeg klart er det bedste resultalt.
hmmm ja altså hun skulle jo have tjekket farven inden hun vaskede ud, nu hun siger det fordi den ikke har fået nok varme, det skulle hun nok lige have undersøgt først. men det er altid godt hvis hun lige kommer lidt lilla refleksfarve i, så er man sikker på at det ikke bliver gult
Anmeld