Skuffende frisør, grimt hår :(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

RiUL

mor-til-vanessa skriver:

jeg er selv udd frisør og hende du har fået ordnet hår på kan åbenbart ikke hendes farve teori.

men til hendes forsvar ved man aldrig hvordan et hår reagerer på farven, og de lyse er specielt svære. men hun burde have fået det pænt 2,gang.

synes helt klart du skal ringe igen, og så må hun lave det om. jeg ville aldrig give dig pengene tilbage, men ville gerne lave det om. hvis du ikke vil have lavet det af hende, så må du få lavet det af chefen. 

hun kan bruge en farve som har noget ask/pearl/lilla i, for det tager det guldne. en grå shampoo kunne også være løsningen for dig, for de hår har jo absolut ikke godt af at blive farvet så meget.

det kan også have noget at gøre med lyset. når du skriver at det så fint ud 2.gang, men ikke da du kom hjem, så kan det sagten være at du har en dårlig belysning hjemme...

Og forresten vi har halogen spots, og de er jo ret skarpe, og det er stadig gult åh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mor-til-vanessa

rikkebw skriver:

Hende der farvede mit hår, er helt ny udd. Og helt ny i salonen. Og hun sagde at grunden til at det var blevet gult, var fordi de ikke bruger papir, men en "spartel" til at farve striberne med, og så får farven ikke en ordentlig varme når den sidder i. 

Men jeg har jo altid været lyshåret, og kan virkelig se at den her gule farve ikke kan tages med en shampoo, det er så tydeligt at farven ikke har trukket længe nok. Så må prøve at snakke med chefen, og se om de ikke kan få rettet op på det. Vil heller ikke ha pengene, vil bare ha flot lyst hår som resten af mit hår. For det ligner virkelig en dårlig hjemmefarvning, og det skal det jo helst ikke når det er en frisør der laver det

det er også rigtig træls. men det har nok ikke noget at gøre med at hun er ny udd, kunne også ske for en der har været i faget i 10 år :-)

har aldrig selv brugt den metode, for synes det er noget være juks. jeg laver altid staniol striber, det synes jeg klart er det bedste resultalt.

hmmm ja altså hun skulle jo have tjekket farven inden hun vaskede ud, nu hun siger det fordi den ikke har fået nok varme, det skulle hun nok lige have undersøgt først. men det er altid godt hvis hun lige kommer lidt lilla refleksfarve i, så er man sikker på at det ikke bliver gult

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

rikkebw skriver:

Og forresten vi har halogen spots, og de er jo ret skarpe, og det er stadig gult åh

ja så er det nok ikke lyset

Anmeld

22. november 2010

RiUL

mor-til-vanessa skriver:

det er også rigtig træls. men det har nok ikke noget at gøre med at hun er ny udd, kunne også ske for en der har været i faget i 10 år :-)

har aldrig selv brugt den metode, for synes det er noget være juks. jeg laver altid staniol striber, det synes jeg klart er det bedste resultalt.

hmmm ja altså hun skulle jo have tjekket farven inden hun vaskede ud, nu hun siger det fordi den ikke har fået nok varme, det skulle hun nok lige have undersøgt først. men det er altid godt hvis hun lige kommer lidt lilla refleksfarve i, så er man sikker på at det ikke bliver gult

Okay, tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.