rikkebw skriver:
Hej piger 
Jeg var til frisør i fredags, og skulle ha farvet lyse striber i håret, har lyst hår i forvejen, men det skulle lysnes i bunden. Og jeg forventer selvfølgelig at farven hun farver, blir ens med den nuværende farve. Men da hun så har farvet det, tager jeg hjem, og er egentlig ikke tilfreds, det var mørke gult. Så jeg ringer til frisøren, og får en tid med det samme. Så kommer jeg hjem igen, og er egentlig ikke helt tilfreds. Og lørdag og søndag blir jeg bare endnu mere utilfreds med det. Det er virkelig gul.
Mit spørgsmål er, Jeg har tænkt mig at ringe derned og brokke mig, og så få det lavet om, men hvad havde I gjort? Hvordan reagerer I hvis I har været hos frisør og betalt mange penge for det, og I ikke er tilfreds, hele 2 gange???
jeg er selv udd frisør og hende du har fået ordnet hår på kan åbenbart ikke hendes farve teori.
men til hendes forsvar ved man aldrig hvordan et hår reagerer på farven, og de lyse er specielt svære. men hun burde have fået det pænt 2,gang.
synes helt klart du skal ringe igen, og så må hun lave det om. jeg ville aldrig give dig pengene tilbage, men ville gerne lave det om. hvis du ikke vil have lavet det af hende, så må du få lavet det af chefen.
hun kan bruge en farve som har noget ask/pearl/lilla i, for det tager det guldne. en grå shampoo kunne også være løsningen for dig, for de hår har jo absolut ikke godt af at blive farvet så meget.
det kan også have noget at gøre med lyset. når du skriver at det så fint ud 2.gang, men ikke da du kom hjem, så kan det sagten være at du har en dårlig belysning hjemme...