Skuffende frisør, grimt hår :(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.568 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. november 2010

RiUL

Hej piger

Jeg var til frisør i fredags, og skulle ha farvet lyse striber i håret, har lyst hår i forvejen, men det skulle lysnes i bunden. Og jeg forventer selvfølgelig at farven hun farver, blir ens med den nuværende farve. Men da hun så har farvet det, tager jeg hjem, og er egentlig ikke tilfreds, det var mørke gult. Så jeg ringer til frisøren, og får en tid med det samme. Så kommer jeg hjem igen, og er egentlig ikke helt tilfreds. Og lørdag og søndag blir jeg bare endnu mere utilfreds med det. Det er virkelig gul. 

Mit spørgsmål er, Jeg har tænkt mig at ringe derned og brokke mig, og så få det lavet om, men hvad havde I gjort? Hvordan reagerer I hvis I har været hos frisør og betalt mange penge for det, og I ikke er tilfreds, hele 2 gange???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

sarahb

rikkebw skriver:

Hej piger

Jeg var til frisør i fredags, og skulle ha farvet lyse striber i håret, har lyst hår i forvejen, men det skulle lysnes i bunden. Og jeg forventer selvfølgelig at farven hun farver, blir ens med den nuværende farve. Men da hun så har farvet det, tager jeg hjem, og er egentlig ikke tilfreds, det var mørke gult. Så jeg ringer til frisøren, og får en tid med det samme. Så kommer jeg hjem igen, og er egentlig ikke helt tilfreds. Og lørdag og søndag blir jeg bare endnu mere utilfreds med det. Det er virkelig gul. 

Mit spørgsmål er, Jeg har tænkt mig at ringe derned og brokke mig, og så få det lavet om, men hvad havde I gjort? Hvordan reagerer I hvis I har været hos frisør og betalt mange penge for det, og I ikke er tilfreds, hele 2 gange???

be om at få pengene tilbage og få det rettet et andet sted, de kan jo åbenbart ikke finde ud af det...

Anmeld

22. november 2010

Halbschön

rikkebw skriver:

Hej piger

Ååh jeg ville blive sur.. Men igen, så er det bare så svært med de lyse farver og få dem til at matche.. Mit blir også gult til at starte med, når jeg har været til frisør.. Har du prøvet det "blå" shampoo der fjerner de gule pigmenter?

Hvad har frisøren sagt til det?

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

rikkebw skriver:

Hej piger

jeg havde også brokket mig.. du har foråbentlig ikke betalt 2 gang vel?

Anmeld

22. november 2010

RiUL

sarahb skriver:

be om at få pengene tilbage og få det rettet et andet sted, de kan jo åbenbart ikke finde ud af det...

Okay, det er nemlig også lidt det jeg tænker For det er da for meget altså

Anmeld

22. november 2010

RiUL

R&N skriver:

Ååh jeg ville blive sur.. Men igen, så er det bare så svært med de lyse farver og få dem til at matche.. Mit blir også gult til at starte med, når jeg har været til frisør.. Har du prøvet det "blå" shampoo der fjerner de gule pigmenter?

Hvad har frisøren sagt til det?

Det har aldrig været svært for andre frisører, at finde en rigtig lys farve. Og ikke en gul Har altid været lyshåret, så har prøvet shampooen, men i det her tilfælde er håret gul, som hvis man selv har afbleget det. 

Det er en ny/ung frisør, og hun har åbenbart ikke styr på det. Så må lige snakke med chefen, for man kan jo ikke blive ved med at lave det om, for så falder mit hår jo af hehe

Anmeld

22. november 2010

RiUL

Carina1984 skriver:

jeg havde også brokket mig.. du har foråbentlig ikke betalt 2 gang vel?

Nej slet ikke, har kun betalt for en gang  

Anmeld

22. november 2010

Halbschön

rikkebw skriver:

Det har aldrig været svært for andre frisører, at finde en rigtig lys farve. Og ikke en gul Har altid været lyshåret, så har prøvet shampooen, men i det her tilfælde er håret gul, som hvis man selv har afbleget det. 

Det er en ny/ung frisør, og hun har åbenbart ikke styr på det. Så må lige snakke med chefen, for man kan jo ikke blive ved med at lave det om, for så falder mit hår jo af hehe

...så burde shampooen være rigtig god til det(jeg har en fra L'oreal Prof, og den er effektiv, så effektiv at det lyse er blevet lilla)

Nej det er jo noget hidsigt noget det lyse farve, så de har jo ikke utallige forsøg til at rette op på det.. Men synes da, som du skriver at du skal ha en snak med chefen om det, og så se hvad hun kan tilbyde dig..

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

rikkebw skriver:

Hej piger

jeg er selv udd frisør og hende du har fået ordnet hår på kan åbenbart ikke hendes farve teori.

men til hendes forsvar ved man aldrig hvordan et hår reagerer på farven, og de lyse er specielt svære. men hun burde have fået det pænt 2,gang.

synes helt klart du skal ringe igen, og så må hun lave det om. jeg ville aldrig give dig pengene tilbage, men ville gerne lave det om. hvis du ikke vil have lavet det af hende, så må du få lavet det af chefen. 

hun kan bruge en farve som har noget ask/pearl/lilla i, for det tager det guldne. en grå shampoo kunne også være løsningen for dig, for de hår har jo absolut ikke godt af at blive farvet så meget.

det kan også have noget at gøre med lyset. når du skriver at det så fint ud 2.gang, men ikke da du kom hjem, så kan det sagten være at du har en dårlig belysning hjemme...

Anmeld

22. november 2010

RiUL

mor-til-vanessa skriver:

jeg er selv udd frisør og hende du har fået ordnet hår på kan åbenbart ikke hendes farve teori.

men til hendes forsvar ved man aldrig hvordan et hår reagerer på farven, og de lyse er specielt svære. men hun burde have fået det pænt 2,gang.

synes helt klart du skal ringe igen, og så må hun lave det om. jeg ville aldrig give dig pengene tilbage, men ville gerne lave det om. hvis du ikke vil have lavet det af hende, så må du få lavet det af chefen. 

hun kan bruge en farve som har noget ask/pearl/lilla i, for det tager det guldne. en grå shampoo kunne også være løsningen for dig, for de hår har jo absolut ikke godt af at blive farvet så meget.

det kan også have noget at gøre med lyset. når du skriver at det så fint ud 2.gang, men ikke da du kom hjem, så kan det sagten være at du har en dårlig belysning hjemme...

Hende der farvede mit hår, er helt ny udd. Og helt ny i salonen. Og hun sagde at grunden til at det var blevet gult, var fordi de ikke bruger papir, men en "spartel" til at farve striberne med, og så får farven ikke en ordentlig varme når den sidder i. 

Men jeg har jo altid været lyshåret, og kan virkelig se at den her gule farve ikke kan tages med en shampoo, det er så tydeligt at farven ikke har trukket længe nok. Så må prøve at snakke med chefen, og se om de ikke kan få rettet op på det. Vil heller ikke ha pengene, vil bare ha flot lyst hår som resten af mit hår. For det ligner virkelig en dårlig hjemmefarvning, og det skal det jo helst ikke når det er en frisør der laver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.