Mini Mouse skriver:
ved udemærket at der er mange andre der har det værer end jeg, men pt kan jeg ikke oversku mere... der er sket alt for meget på meget meget kort tid og det tyder ikke lige frem på at det vender lige med det sammen... vi sidder i en kæmpe økonomisk krise samtidig... med kæmpe værksted regning, kæreste har ikke fået sin løn fra det gamle firma... Vi er nået der til vi snakker om at sælge nogle af mine ælskede heste for at kunne få det til at løbe rund... min sølle 10.000 gør ikke det stor.
at skulle give af kald på mine heste vil være at tage en del af mig fjerne halv delen af mit hjerte... den person jeg er... samtige har min arbejdes sted taget røven på mig så jeg skal søge nyt arbejde igen... og pt er der ikke det vilde... prøver på at se den lyse side men kan desværre ikke selv se den...
Der er sikkert andre der har det værre end dig... Men når man selv er så langt nede som det lyder til at du er lige i tiden, så kan man bare ikke se andres problemer... (hvis du forstår hvad jeg mener) og det er helt naturligt og normalt tror jeg...
Jeg kan godt forstå at du ikke har det godt... Først det med din mave, som lægen brugte lang tid på at finde ud af hvad var, så blev kæresten fyret, så gik bilen i stykker igen igen, dit arbejde der muligvis hænger i en tynd tråd og det økonomiske i det. Det er også rigtig mange ting på en gang du har været udsat for i en kort tidsperiode...
Men prøv at se frem af, prøv om du ikke kan finde en løsning på det hend af vejen.. For at skulle sælge dine heste vil ikke være løsningen - tror jeg ikke. Da de jo er en del af dig, og JA som du selv skriver penge er ikke alt, de 10.000 i evt vil kunne få for en af dine heste, ja de rækker ikke så langt at det er nødvendigt at gøre det.. (bare min mening)
Alt held og lykke til dig Sanne.. Jeg håber at du snart ser noget lys for enden af den "tunnel" du er kommet ind i...
Knus og tanker fra Camilla.
Anmeld