Det går bare ikke godt lige fortiden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2008

MorCamilla

Mini Mouse skriver:

ved udemærket at der er mange andre der har det værer end jeg, men pt kan jeg ikke oversku mere... der er sket alt for meget på meget meget kort tid og det tyder ikke lige frem på at det vender lige med det sammen... vi sidder i en kæmpe økonomisk krise samtidig... med kæmpe værksted regning, kæreste har ikke fået sin løn fra det gamle firma... Vi er nået der til vi snakker om at sælge nogle af mine ælskede heste for at kunne få det til at løbe rund... min sølle 10.000 gør ikke det stor.

at skulle give af kald på mine heste vil være at tage en del af mig fjerne halv delen af mit hjerte... den person jeg er... samtige har min arbejdes sted taget røven på mig så jeg skal søge nyt arbejde igen... og pt er der ikke det vilde... prøver på at se den lyse side men kan desværre ikke selv se den...

Der er sikkert andre der har det værre end dig... Men når man selv er så langt nede som det lyder til at du er lige i tiden, så kan man bare ikke se andres problemer... (hvis du forstår hvad jeg mener) og det er helt naturligt og normalt tror jeg...

Jeg kan godt forstå at du ikke har det godt... Først det med din mave, som lægen brugte lang tid på at finde ud af hvad var, så blev kæresten fyret, så gik bilen i stykker igen igen, dit arbejde der muligvis hænger i en tynd tråd og det økonomiske i det. Det er også rigtig mange ting på en gang du har været udsat for i en kort tidsperiode...

Men prøv at se frem af, prøv om du ikke kan finde en løsning på det hend af vejen.. For at skulle sælge dine heste vil ikke være løsningen - tror jeg ikke. Da de jo er en del af dig, og JA som du selv skriver penge er ikke alt, de 10.000 i evt vil kunne få for en af dine heste, ja de rækker ikke så langt at det er nødvendigt at gøre det.. (bare min mening)

Alt held og lykke til dig Sanne.. Jeg håber at du snart ser noget lys for enden af den "tunnel" du er kommet ind i...

Knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

SaNiNa

Hej tøzer...

Ja det er en rigtig hård tid vi er i lige nu... Håber ikke der bliver flere som dem...

men der er sket lidt i går eftermiddages...

Skal til ny jobsamtale på ondag og glæder mig rigtig meget....

MorCamilla jeg får 10.000 udbetalt om måneden i løn jeg ville kunne sælge en af min heste til mindste 70.000... Vi blev osse enige om at ingen af mine heste skulle sælges for så blev jeg slet ikke til at være i nærheden af, der måtte være en anden løsning...

Bilen bliver lavet mens vi er på ferie, vi låner mine forældres bil:D dejlig med nogle dejlig forældre som min farsagde så måtte mor jo cykle (han vil gøre alt for jeg er glad)

kæresten får afvide om han få jobbet i dag og hvis han får det kommer han til at gå til 190 kr i timen lidt mere end 150 kr, han fik af vider at de skulle vlre posititve over for det... (det er der hvor han var lærling)

Har bestilt en tid ved min kiro og massør så har jeg lidt andet at tænke på i dag på min fridag... Så håber det heler lysner nu kan jeg da se frem til ferien nu når vi kan komme derned...

Kæmpe (H) til jer

MorCamilla skriver:

Mini Mouse skriver:

ved udemærket at der er mange andre der har det værer end jeg, men pt kan jeg ikke oversku mere... der er sket alt for meget på meget meget kort tid og det tyder ikke lige frem på at det vender lige med det sammen... vi sidder i en kæmpe økonomisk krise samtidig... med kæmpe værksted regning, kæreste har ikke fået sin løn fra det gamle firma... Vi er nået der til vi snakker om at sælge nogle af mine ælskede heste for at kunne få det til at løbe rund... min sølle 10.000 gør ikke det stor.

at skulle give af kald på mine heste vil være at tage en del af mig fjerne halv delen af mit hjerte... den person jeg er... samtige har min arbejdes sted taget røven på mig så jeg skal søge nyt arbejde igen... og pt er der ikke det vilde... prøver på at se den lyse side men kan desværre ikke selv se den...

Der er sikkert andre der har det værre end dig... Men når man selv er så langt nede som det lyder til at du er lige i tiden, så kan man bare ikke se andres problemer... (hvis du forstår hvad jeg mener) og det er helt naturligt og normalt tror jeg...

Jeg kan godt forstå at du ikke har det godt... Først det med din mave, som lægen brugte lang tid på at finde ud af hvad var, så blev kæresten fyret, så gik bilen i stykker igen igen, dit arbejde der muligvis hænger i en tynd tråd og det økonomiske i det. Det er også rigtig mange ting på en gang du har været udsat for i en kort tidsperiode...

Men prøv at se frem af, prøv om du ikke kan finde en løsning på det hend af vejen.. For at skulle sælge dine heste vil ikke være løsningen - tror jeg ikke. Da de jo er en del af dig, og JA som du selv skriver penge er ikke alt, de 10.000 i evt vil kunne få for en af dine heste, ja de rækker ikke så langt at det er nødvendigt at gøre det.. (bare min mening)

Alt held og lykke til dig Sanne.. Jeg håber at du snart ser noget lys for enden af den "tunnel" du er kommet ind i...

Anmeld

22. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mini Mouse skriver:

Hej tøzer...

Ja det er en rigtig hård tid vi er i lige nu... Håber ikke der bliver flere som dem...

MorCamilla jeg får 10.000 udbetalt om måneden i løn jeg ville kunne sælge en af min heste til mindste 70.000... Vi blev osse enige om at ingen af mine heste skulle sælges for så blev jeg slet ikke til at være i nærheden af, der måtte være en anden løsning...

Bilen bliver lavet mens vi er på ferie, vi låner mine forældres bil:D dejlig med nogle dejlig forældre som min farsagde så måtte mor jo cykle (han vil gøre alt for jeg er glad)

kæresten får afvide om han få jobbet i dag og hvis han får det kommer han til at gå til 190 kr i timen lidt mere end 150 kr, han fik af vider at de skulle vlre posititve over for det... (det er der hvor han var lærling)

Har bestilt en tid ved min kiro og massør så har jeg lidt andet at tænke på i dag på min fridag... Så håber det heler lysner nu kan jeg da se frem til ferien nu når vi kan komme derned...

Kæmpe (H) til jer

Jamen nu ser det hele unægtelig lidt mere lyst ud :D Hvornår er det i tager afsted? Og jeg kaster en masse pøj pøjer efter dig til på onsdag :)

Anmeld

22. august 2008

SaNiNa

vi tager til skagn fredag morgen, så kører vi fra skagn til paris søndag morgen hvor vi skalbo i disney land fra mandag til fredag, fredag tager vi ind til paris hvor vi er weekenden over derefter kører vi via belgiens vestkyst hjem...

Anmeld

22. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ejjj altså, sidder og bliver helt grøn ;) Det er bare SÅ sjovt at være i Disney. Jeg havde deres baggrundsmusik i hovedet i flere dage efter :P Tag lige en tur i Space Mountain for mig. Den er genial!!!!!

Anmeld

22. august 2008

SaNiNa

har aldrig været der selv, kæresten har været der i 2001 men glæder mig helt vild han kom en dag og sagde nu hvade han bestilt ferie til os...

Og så skulle vi i disney land... Kan set ikke holde mine sidste 4 vagter det er godt nok ikke ret mange timer men ferien kalder rigtig meget...

Skal helt sikker nok tage en tur i det hele for jer vi har jo 5 hele dage der inde:)

Anmeld

22. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har også besluttet at når Jesse bliver gammel nok til at forstå det hele, så skal vi også afsted i nogle dage. Men jeg vil også have min mor med :P Hun skal jo også luftes engang imellem ;) Det er faktisk slet ikke så dyrt at bo i Disney som jeg jeg først troede.

Anmeld

22. august 2008

SaNiNa

nej vi skal give lidt under 6000 med fri inddag og et show + morgenmad

Anmeld

22. august 2008

MorCamilla

Mini Mouse skriver:

Hej tøzer...

Kæmpe (H) til jer

MorCamilla skriver:

Mini Mouse skriver:

Nå før søren Sanne, så har jeg misforstået det.. 70.000 kr det er da mange penge.. Men kærlighed kan bare ikke gøres op i kroner og øre.. Så synes at det lyder som en god ide at vente og bruge det som aller aller sidste udvej, hvis alt andet slår fejl..

Det lyder til at du kan se lyset efterhånede, det er bare rigtig dejligt for dig, det er jeg glad for at høre...

Knus fra Camilla, som ønsker jer en rigtig god ferie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.